Reguli pentru pierderea în greutate cu succes în timpul menopauzei - Studiu June

Încercarea de a pierde perimenopauza în greutate

Probleme de somn Perimenopauza apare atunci când corpul începe să treacă în menopauză. Pentru majoritatea femeilor, acest lucru începe la 40 de ani, dar poate începe și mai devreme. În acest timp, ovarele încep treptat să producă mai puțini estrogeni, ceea ce provoacă ușoare dezechilibre hormonale în timp ce corpul se adaptează.

Perimenopauza poate dura până la zece ani, deși majoritatea femeilor experimentează simptomele asociate timp de aproximativ patru ani. Odată ce începe menopauza, perimenopauza se încheie oficial. Perioade neregulate Pentru multe femei, perioadele neregulate sunt primul semn că intră în perimenopauză.

Pot începe să sară o lună aici sau acolo. Uneori perioada însăși se schimbă, devenind mai ușoară și mai scurtă sau, în unele cazuri, mai grea și mai lungă.

  • Ce vitamine și minerale ar trebui să fie în dieta pentru menopauză Vitaminele și mineralele utile pot reduce manifestările neplăcute și consecințele menopauzei.
  • Bariere fizice și medicale care împiedică pierderea în greutate
  • Sus Recent a fost efectuat un studiu pe un lot de de femei obeze sau supraponderale aflate in perioada postmenopauza, cu talia mai mare de 80 cm si care nu sufereau de hipertensiune arterialaboli de inima sau diabet.
  • Baza de date privind pierderea în greutate
  • Bufeurile pierd în greutate Pierderea în greutate a1
  • Cum sa scapi de bufeurile in timpul menopauzei?, Poate pierde în greutate bufeuri
  • Pierderea în greutate pe șolduri și burtă
  • Simptomele menopauzei și cum îți afectează ele viața la ce să te aștepți Acumularea kilogramelor la menopauza si dupa: solutii ca sa previi ingrasarea Totul despre premenopauza perimenopauza Dieta pentru menopauză la femei pentru scăderea în greutate Dieta pentru menopauză la femei pentru scăderea în greutate - Fructe Totul despre premenopauza perimenopauza Bufeurile pierd în greutate Important: utilizarea prelungită necontrolată a antidepresivelor împotriva bufeurilor în timpul menopauzei poate duce la formarea dependenței de droguri.

Modificările frecvenței sau intensității unei perioade pot indica, de asemenea, sarcina, astfel încât atunci când aceste simptome încep pentru prima dată, multe femei vizitează medicul pentru a confirma cauza. Menopauza nu începe oficial până când o femeie a ratat 12 perioade consecutive. Migrene Mulți factori pot duce la migrene, inclusiv activitate anormală a creierului, anumite mirosuri, mese pierdute, stres, exerciții și expunerea la lumină.

Migrenele legate de perimenopauză se datorează scăderii estrogenului, care este, de asemenea, ceea ce cauzează de obicei migrenele legate de ciclul menstrual.

încercarea de a pierde perimenopauza în greutate

Migrenele legate de ciclul menstrual sunt de obicei experimentate doar de femeile predispuse la apariția migrenelor. Dar, deoarece estrogenul fluctuează în timpul perimenopauzei, chiar și femeile care nu au experimentat niciodată o migrenă pot primi una în acest timp.

Bariere fizice și medicale care împiedică pierderea în greutate

Bufee și transpirații nocturne Nu se cunoaște motivul pentru care femeile din perimenopauză experimentează bufeuri, deși mulți experți suspectează că scăderea estrogenului perturbă termostatul intern al corpului. Acest lucru determină creierul să citească greșit semnalele corporale și să inițieze un mod de răcire atunci când nu este necesar.

  1. Bariere fizice și medicale care împiedică pierderea în greutate by Malia Frey; Revizuit de Richard N.
  2. Pierderea în greutate și menstruația întârziată - autordefrumos.ro
  3. Carduri de salut de pierdere în greutate

Bufeurile pot provoca încălzirea literală a pielii și pot duce și la transpirație. Acesta din urmă ajută la răcirea corpului la temperatura corespunzătoare.

16 trucuri PENTRU A PIERDE mai RAPID ÎN GREUTATE

Deși sunt inconfortabili, de obicei durează doar până la zece minute la rând. Pentru unele femei, bufeurile vin doar sub formă de transpirații nocturne, care pot perturba somnul. Libidoul scăzut și modificările dorinței sexuale În timpul perimenopauzei, excitația sexuală și dorința se pot schimba.

Majoritatea femeilor raportează scăderea libidoului în timpul perimenopauzei, dar unele studii arată că femeile cu accese sexuale sănătoase înainte de perimenopauză ar putea experimenta o ușoară creștere a dorinței lor sexuale. Acestea variază de la sentimente de furie la dispoziție intensă, anxietate și vrăji de plâns.

Pierderea în greutate și menstruația întârziată

Studiile arată că riscul de depresie se dublează atunci când femeile intră în perimenopauză, iar cele cu antecedente de sindrom premenstrual extrem sau depresie postpartum prezintă un risc mai mare. Creștere în greutate Din păcate, creșterea în greutate în anii perimenopauzei este bine documentată. În astfel de cazuri, grăsimea nu se distribuie uniform; în schimb, hormonii determină instalarea excesului de greutate în zona abdominală.

Purtarea de kilograme în plus pe talie este legată de rezistența la insulină, ceea ce duce la o șansă mai mare de boli de inimă și multe alte probleme de sănătate. În timp, procentul de masă musculară slabă din corpul nostru scade, ceea ce duce la o capacitate redusă de a arde calorii. Din acest motiv, este esențial ca femeile să rămână active și să mențină diete sănătoase, atât înainte cât și în timpul perimenopauzei.

Probleme cognitive Femeilor perimenopauzale le este greu să se concentreze și să se concentreze asupra sarcinilor. În timpul perimenopauzei, femeile pot uita lucrurile mai des sau pot pierde obiecte de zi cu zi, cum ar fi cheile lor.

Menopauză pierde în greutate. Pentru pierderea în greutate la menopauză

Efectul este temporar; funcția cognitivă revine în general la postmenopauză normală. Uscăciunea vaginală Scăderea estrogenului în timpul perimenopauzei duce la atrofia vaginală - uscarea b12 arde grăsime subțierea țesuturilor vaginale.

Unele femei echivalează acest simptom cu insuficiența sau disfuncția sexuală, dar este o reacție naturală la modificările hormonale care preced menopauza. Femeile care se confruntă cu încercarea de a pierde perimenopauza în greutate vaginală pot apela la creme și geluri pentru a-și menține viața sexuală regulată.

încercarea de a pierde perimenopauza în greutate

Sensibilitatea sânilor Durerea de sân este o plângere frecventă în rândul femeilor perimenopauzale. Modificările hormonale duc la retenția de apă, ceea ce face ca sânii să se simtă grei și dureroși la atingere. Pentru a reduce disconfortul, femeile pot încerca să reducă consumul de cofeină și grăsimi, să ia analgezice și să aplice comprese reci sau fierbinți.

Consultați-vă cu un medic înainte de a lua analgezice pentru sensibilitatea sânilor, deoarece utilizarea pe termen lung poate avea riscuri pentru sănătate. Purtarea unui sutien mai susținător în timpul zilei sau în timpul somnului poate ușura și durerea. Incontinenta urinara Unele femei care trec prin perimenopauză își găsesc mai greu controlul vezicii urinare.

La fel ca țesutul vaginal, țesutul muscular din și înconjurător al vezicii urinare și uretrei necesită ca estrogenul să rămână puternic și suplu. Atunci când nivelurile de estrogen scad în timpul perimenopauzei, țesutul muscular din jurul vezicii urinare și încercarea de a pierde perimenopauza în greutate este subțire, ceea ce poate duce la incontinență.

Reguli pentru pierderea în greutate cu succes în timpul menopauzei

Exercițiul Kegel poate întări mușchii pelvieni, poate oferi sprijin structural vezicii urinare și poate ajuta la închiderea uretrei. Terapia cu estrogeni poate ajuta, de asemenea. Probleme de somn Insomnia este unul dintre cele mai frecvente simptome ale perimenopauzei. O scădere a nivelului de estrogen și progesteron în timpul perimenopauzei poate fi parțial responsabilă pentru problemele de somn.

De asemenea, unele femei dorm greu din cauza transpirațiilor nocturne.

Cum să slăbești cu perimenopauză

Dacă acesta este cazul, discutați cu medicul dumneavoastră. Terapia de substituție hormonală TRS sau pastilele de dormit pot ajuta la ameliorarea insomniei. Alte opțiuni includ suplimente de melatonină, exerciții zilnice și meditație.

încercarea de a pierde perimenopauza în greutate