Reduceți indicele de masă corporală (IMC)

Cum să pierdeți în greutate bmi 24

Calculator IMC - pentru formula de greutate și înălțime

Avertizări Indicele masei corporale IMC este un indice pentru greutatea corporală în raport cu înălțimea ta. IMC oferă o estimare a riscului pentru sănătate al greutății corporale.

cum să pierdeți în greutate bmi 24 andrew lincoln pierdere în greutate

Dacă ați stabilit că IMC-ul dvs. Cu un IMC prea mare, riscați să aveți o mare varietate de probleme de sănătate.

  • In acest caz, nu trebuie sa modificati nimic in alimentatia Dvs, dar trebuie sa va asigurati ca va luati toata energia si nutrientii de care aveti nevoie pentru a ramane sanatos si a va mentine nivelul de energie.
  • Cele mai bune sfaturi pentru pierderea în greutate durabilă
  • Limitări ale IMC Medicul dumneavoastră vă poate folosi indicele de masă corporală sau IMC, ca o modalitate de a vă evalua în general greutatea, precum și riscul de apariție a problemelor de sănătate legate de greutate, inclusiv hipertensiune arterială, boli de inimă, diabet de tip 2 și anumite tipuri de cancer.
  • Am slabit in 2 saptamani
  • Scăderea IMC înseamnă pierderea în greutate, pe care o puteți realiza prin ajustări la nivelul alimentației și nivelului de activitate.
  • Benzi de ardere a grăsimilor

A calca Partea 1 din 3: Reglați-vă dieta Asigurați-vă că mâncați o dietă sănătoasă. Dacă doriți să vă reduceți IMC-ul, probabil că trebuie să vă ajustați dieta. Obiceiurile alimentare proaste pot fi cauza unui IMC prea mare.

De acum încearcă să mănânci mai sănătos și să mănânci o dietă echilibrată. Mănâncă multe legume și fructe proaspete în fiecare zi. Consumul de cel puțin cinci porții de fructe și legume în fiecare zi este optim pentru sănătatea și bunăstarea dumneavoastră.

Care este IMC-ul meu?

Asigurați-vă cum să pierdeți în greutate bmi 24 unele mese includ verdeață cu frunze. Cu legumele cu frunze, gândiți-vă la spanac, salată, varză etc.

cum să pierdeți în greutate bmi 24 arderea grăsimilor

Carbohidrații ar trebui, de asemenea, să facă parte din dieta ta. Cu toate acestea, glucidele amidonate și procesate pot duce la o creștere a greutății corporale.

Culturistii si sportivii care participa la activitati viguroase de antrenament in greutate pot suporta greutatea in exces, care este musculare, nu grasime. Dieta, etnia și istoria familială pot, de asemenea, să influențeze IMC-ul. Dar, în majoritatea cazurilor, IMC va furniza o estimare bună dacă greutatea dumneavoastră este sau nu sănătoasă. Care este procentul de grăsime corporală? Procentul de grăsime corporală este o măsură a grăsimii de pe corpspre deosebire de mușchi, os și altă masă fizică slabă.

Urmăriți să mâncați pâine integrală, orez brun și alte produse din cereale integrale. Dacă mâncați cartofi, alegeți cartofi dulci cu un conținut ridicat de nutrienți.

Mănâncă cartofii cu pielea pentru fibră suplimentară. Laptele și produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi, pe lângă proteinele din produsele din carne, ar trebui consumate cu moderare.

BMI vs. procentul de grăsime corporală: Care este diferența?

Ar trebui să obțineți majoritatea caloriilor din alte produse și carbohidrați sănătoși. Alegeți carne slabă, cum ar fi păsările de curte și peștele, în loc să optați pentru produse din carne mai grase, cum ar fi carnea de vită și de porc. Mănâncă mai puțin zahăr. Zahărul aduce o contribuție imensă la un IMC ridicat. O persoană obișnuită consumă mult mai mult zahăr decât este recomandat.

cum să pierdeți în greutate bmi 24 modalități ușoare de a pierde rapid grăsimea coapsei

Cantitatea zilnică recomandată de zahăr este de maximum 90 de grame pe zi, potrivit Centrului de nutriție. Acordați atenție când mâncați micul dejun. Multe cereale pentru micul dejun conțin zaharuri adăugate. Dacă vă place să mâncați cereale la micul dejun, verificați eticheta de pe ambalaj pentru a determina cantitatea de zaharuri dintr-o singură porție.

Formula Queteletului clasic

Luați în considerare de acum înainte consumul de fulgi de ovăz sau iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Feriți-vă de alimentele cu zaharuri adăugate.

Multe alimente, cum ar fi supele conservate și pastele, au un conținut ridicat de zaharuri. Verificați întotdeauna eticheta produselor atunci când faceți cumpărături.

cum să pierdeți în greutate bmi 24 junel fe pierdere în greutate

Alegeți produse care conțin mai puțin zahăr sau care nu conțin zahăr. Evitați băuturile cu zahăr. Încercați să treceți de la băuturile zaharoase la soiurile fără zahăr.

Gama normală a IMC

Evitați să adăugați zahăr în ceașca de cafea de dimineață. Sucurile de fructe, adesea privite ca o opțiune sănătoasă, conțin de fapt adesea mai mult zahăr, dar mai puțini nutrienți decât fructele reale.

Atenție la carbohidrații goi. Glucidele goale pot fi la fel de rele ca zaharurile atunci când vine vorba de a provoca obezitate.

Fresh articles

Alimentele care conțin făină albă sau rafinată au puțină sau deloc valoare nutritivă și vă vor face să vă simțiți din nou flămând nu mult mai târziu. Alimentele procesate sunt deseori bogate în carbohidrați goi și conțin, de asemenea, cantități nesănătoase de sare și zahăr.

cum să pierdeți în greutate bmi 24 maple sirop pentru a pierde in greutate

Alegeți cereale integrale și produse cu grâu în locul soiurilor procesate sau rafinate.