Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Pierde greutatea mai rapidă a sprintului sau distanța lungă. Pierderea în greutate Concepții greșite

pierde greutatea mai rapidă a sprintului sau distanța lungă cum de a face un shake de slăbire

Contact Poti alerga un maraton fara a face antrenamente de 32 de kilometri sau mai lungi. Multi experti in alergare sunt de acord ca este imposibil sa alergi un maraton de succes fara a face cateva antrenamente de alergare lungi mai intai.

pierde greutatea mai rapidă a sprintului sau distanța lungă pierdere în greutate ideală yorkville

Dar cat de lung inseamna lung? Alergatorii americani tintesc de obicei catre 20 de mile 32 de km.

Adăugați antrenament de forță Majoritatea alergătorilor pe distanțe lungi au foarte puțină grăsime corporală, dar au și foarte puțin mușchi. Pe parcursul distanțelor lungi, o parte din mușchiul tău este metabolizat pentru energie. Pe de altă parte, alergarea pe intervale vă permite să ardeți un număr semnificativ de calorii fără a vă sacrifica masa musculară.

Cei din sistemul metric au maximul la 30 de kilometri, adica 18,6 mile. Keith si Kevin Hanson, antrenorii de la Hansons-Brooks Distance Project, fac planuri de antrenament pentru majoritatea alergatorilor sub-elita pe care-ii antreneaza, planuri care ajung la maximul de 26 de kilometri — si se pare ca merg bine.

pierde greutatea mai rapidă a sprintului sau distanța lungă regim vegetarian de slabit

Pe scurt, nu exista o distanta minima la care orice alergator trebuie sa ajunga cu antrenamentele inainte de a alerga un maraton. In timp ce putini alergatori au talentul de a scapa cu a nu alerga niciodata mai mult de 21 de kilometri distanta maxima pe care a alergat-o Grete Waitz inainte de a castiga New York City Marathon in in antrenamentele lor pentru maraton, cea mai lunga alergare a ta nu trebuie sa fie chiar atat de lunga pe cat te-ai astepta.

De ce? Pentru ca, dupa unii experti, poti dubla beneficiile a catorva alergari lungi 26 — 32 de kilometrifacand mai multe alergari moderat de lungi 16 — 23 de kilometriunele dintre ele la intensitati mai mari. Cele mai bune rezultate, totusi, le poti avea facand un mix de alergari lungi si alternative la alergarile lungi ca cele trei descrise mai jos.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Dupa aparerea lui Beck, numarul de kilometri total pe saptamana este mai important decat distanta alergarii lungi in antrenamentele pentru maraton. De exemplu, un program cu saptamana maxima de kilometri si cu o alergare lunga de 27 de kilometri este probabil sa te faca mai fit decat un program cu saptamana maxima de 80 de kilometri cu o alergare lunga de 35 km.

Cum să slăbești: Sfaturi despre pierderea în greutate susținute de știință Cea mai buna dieta pentru a pierde in greutate rapid pentru femei în mijlocul vietii este de eliminarea arzătorului de grăsimi abdominale mânca frecvent mici mese nutritive. Cea mai buna dieta pentru a pierde in greutate rapid pentru femei include mananca mai multe fructe şi legume şi mai puţin glucide şi grăsimi.

Motivul este glicogenul din muschi, carburantul pretios a carui conservare e cruciala pentru succesul in maraton. Asta se intampla pentru ca majoritatea beneficiilor maririi andurantei unei alergari lungi vin pe la sfarsit, cand rezervele de glicogen din muschi sunt mici.

Ce este mai bun pentru a pierde în greutate, a alerga departe sau a alerga rapid?

Dar cand practici in mod frecvent alergari moderat de lungi, adesea incepi antrenamentele cu rezervorul pe jumatate gol. O alta modalitate de a te bucura de benefiile alergarilor de 26 de kilometri, prin alergarile de 16 — 23 de kilometri, este sa maresti intensitatea alergarilor mai scurte.

pierde greutatea mai rapidă a sprintului sau distanța lungă va crește înălțimea scăderii în greutate

Poti arde la fel de mult glicogen intr-o alergare rapida de 90 de minute, pierde greutatea mai rapidă a sprintului sau distanța lungă arzi intr-una lenta de doua ore plus, deci ai parte de acelasi beneficiu. Beck recomanda sa alergi 30 pana la 50 la suta din kilometrajul curselor moderat de lungi la pace-ul dorit pentru maraton.

Pagina principala » Sport și fitness » Cum să executați intervalele Sprint Cum să executați intervalele Sprint Intervalele Sprint sunt folosite de sportivi pentru a intra în forma de vârf pentru curse și sporturi de echipă. Spre deosebire de antrenamentele de lungă durată, intervalele de sprinturi necesită utilizarea efortului maxim. Dacă încercați să pierdeți în greutate și aveți un program încărcat, puteți obține un antrenament minunat într-un timp scurt.

Poti de asemenea sa maresti intensitatea acestor antrenamente alergand pe pante in loc sa maresti viteza. Exemple de alergari lungi alternative 1.

Urcare, coborare Alearga 16 pana la 23 de kilometri pe cea mai deluroasa ruta din zona ta.

pierde greutatea mai rapidă a sprintului sau distanța lungă pierderea in greutate byetta pen

Incearca sa tii ritmul mediu apropiat de ritmul de maraton, in ciuda topografiei. Acest antrenament nu numai ca va consuma la fel de mult glicogen ca o alergare mai lunga pe plat, dar multumita portiunilor de vale iti va solicita picioarele la acelasi soc ca o alergare mai lunga, intarindu-le pentru ziua cursei.

Top 5 cele mai simple moduri de a pierde în greutate

Asa ca daca maximul pe care il poti alerga in 90 de minute este 16 kilometri, alearga aproximativ 15 kilometri in alergarea de 90 de minute. Vei arde la fel de mult glicogen cat ai arde intr-o alergare mai lunga de doua ore la pace moderat.

pierde greutatea mai rapidă a sprintului sau distanța lungă aplicația de scădere a pierderii în greutate

Cursa lunga impartita In loc sa faci o alergare lunga Sambata si sa-ti iei liber Duminica sau vice versafa alergari moderat de lungi in ambele zile. De exemplu, in loc sa alergi 32 de kilometri Sambata si nici unul Duminica, alearga 20 Sambata si 20 Duminica.

Cum să executați intervalele Sprint

Beneficiul combinat al alergarii impartite va fi cel putin la fel de bun ca acela a unei singure alergari lungi. Fii mai rapid Cea mai buna cale de a combina alergarile moderat de lungi cu alergarile normal de lungi in antrenamentul pentru maraton depinde de multi factori, incluzand experienta si nivelul tau de fitness, constrangerile de timp si obiectivele tale.

  1. Cresterea vitezei Archives - Andrei Rosu
  2. Pierderea în greutate după moartea soțului soției

Mai jos este o pereche de programe pe 10 saptamani cu alergari moderat de lungi AML si alergari lungi AL. Programul din stanga este unul bun pentru cei care vor sa termine un maraton. Cel din dreapta este bun pentru cei care au alergat cel putin un maraton si vor sa-l imbunatateasca pe al doilea. Creste distanta pana la 16 kilometri inainte de a incepe orice program. Plan pentru terminare.