Ce este de fapt cardio și când vorbim despre antrenamentul HIIT?

Hiit pierdere de grăsime sprint. Căi de a pierde grăsime corporală

Conținutul

    Ce este HIIT?

    HIIT, care inseamna High Intensity Interval Training, a fost dezvoltat acum 2 decenii si de abia acum a ajuns si la noi de catre antrenorii atletilor care vroiau rezultate mai bune. De fapt, studiile care compara HIIT cu antrenament continuu la o intensitate hiit pierdere de grăsime sprint au aratat ca este superior pentru arderea grasimilor, in ciuda faptului ca necesita mai putin timp de executie.

    hiit pierdere de grăsime sprint bustul gulerului înainte și după pierderea în greutate

    Unul din primele studii efectuate pentru a descoperi daca HIIT este mai eficient pentru slabire a fost facut in la universitatea Laval, Canada. Ei au raportat faptul ca barbatii tineri si femeile care au avut un program HIIT de 15 saptamani, au pierdut mai multa grasime decat cei care au avut un program de 20 de saptamani de antrenament la intensitate moderata.

    Planificări de antrenament Sprint Sprintul declanșează o pierdere mai mare de grăsime. Perioade scurte de activitate extinsă îți provoacă mușchii și sistemele energetice pentru a produce eforturi intense mult mai eficient decât cardio obișnuit în stare de echilibru. Adăugându-l în rutina ta cardio existentă pe lângă antrenamentele obișnuite de forțăvei grăbi pierderea de grăsime și vei dezvălui toată munca grea în care te-ai angajat. Odată ce corpul se aclimatizează cu o activitate, trebuie să o împingeți la nivelul următor.

    Asta in ciuda faptului ca programul cu intensitate moderata a consumat apx. Mai exact, dupa sesiunile de interval training corpul tau continua sa arda inca 24 de ore DUPA ce ai incheiat antrenamentul.

    În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic. Nu este altfel nici în cazul arderii grăsimilor corporale și îmbunătățirii condiției fizice.

    Desi exista foarte multe controverse aici, raspunsul este DA. Antrenamentele cardio la o intensitate mare pentru o perioada mai scurta de timp nu numai ca te ajuta sa iti mentii musculatura, dar efectiv te poate ajuta sa iti construiesti masa musculara. Atunci cand te antrenezi la o intensitate scazuta si constanta pentru o perioada lunga de timp, iti antrenezi fibrele musculare pentru a dobandi o rezistenta mai mare la efort.

    hiit pierdere de grăsime sprint ceai slabire rapida

    Ai idee cum fibrele musculare se adapteaza sa devina mai rezistente? Devenind mai mici si mai slabe!

    hiit pierdere de grăsime sprint st margaret patron sfânt de pierdere în greutate

    Daca fibra musculara este mica si slaba, nutrientii nu ajung in timp util la muschi, acestia nutrientii fiind folositi pentru energie si nu pentru hranirea tesutului muscular. Stiu oameni care spun ca antrenamentele lungi si constante la o intensitate moderata ajuta sa iti mentii masa musculara.

    • Ce zici de exercitiile Ab?
    • Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine
    • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
    • Pierdeți jumătate din grăsimea corporală
    • Нет, я не хочу сказать, что жалею о том, что Патрик и Бенджи появились на свет, но я понимаю теперь, что слишком быстро сдалась перед лицом одиночества.
    • Pierderea de grăsime prin antrenamentul HIIT de Felix Valentino - ShapeYOU
    • Fat toxins pierdere în greutate

    Este ca si cum as spune ca daca lucrez biceps cu o greutate de 5 kg timp de 30 de minute, o sa construiasca masa musculara mai mult decat seturi de 10 repetari cu 15 kg si 2 minute pauza intre. Deci, cu cat este mai intens antrenamentul, cu atat cresc muschii mai tare doamnele care au ajuns sa citeasca articolul pana aici o sa isi spuna in minte ca nu vor sa ajunga Arnold. Chill, nu aveti cum!

    • Pagina principala Este HIIT cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate?
    • HIIT - antrenamentul militaresc de slabire
    • Este HIIT cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate STACK
    • Pierde greutatea după căsătorie
    • Antrenament, nutriție, suplimentare și, bineînțeles, o porțiune de antrenament cardio.
    • EXERCIȚII DE GIMNASTICĂ PENTRU A PIERDE GRĂSIMEA DIN BURTĂ - AB EXERCIȚII -
    • 50 de zile pentru a pierde în greutate

    Avantajele antrenamentelor HIIT: te ajuta sa iti mentii sistemul cardiovascular sanatos scurt, 20 de minute pe zi sunt suficiente iti tonifiaza musculatura creste metabolismul bazal poate fi facut oriunde, nu ai nevoie de echipament special Eu folosesc Gymboss Interval Timer ca sa imi cronometrez antrenamentele, insa gasiti si aplicatii pentru smartphone. Gymboss e mai versatil, poti sa ti-l prinzi de haine, nu cade cand sari sau chiar daca se intampla sa cada, nu o sa pateasca nimic. Daca esti la inceput, poti sa incepi cu intervale scurte si pauze mai mari.

    hiit pierdere de grăsime sprint 15 pierdere în greutate în 1 săptămână

    De exemplu alergi cu genunchii la piept 20 de secunde la o intensitate ridicata adica dai tot ce poti si faci 30 secunde pauza, apoi faci 20 secunde cu 20 pauza pana ajungi sa faci 20 cu In ceea ce priveste exercitiile, poti sa le combini cum doresti, poti lucra si cu greutati lucru pe care il recomand.

    De exemplu: 20 secunde hiit pierdere de grăsime sprint cu genunchii la piept 10 secunde pauza 20 genuflexiuni cu greutate de 5 kg in brate spatele drept, ca si cum te asezi pe un scaun imaginar, revii sus 10 secunde pauza 20 secunde fandari in saritura 10 secunde pauza.

    1. O SIMPLĂ MODIFICARE CARE VA MAXIMIZA PIERDEREA DE GRĂSIME - ALERGARE -
    2. Он уже во всех подробностях описал Николь свое пребывание среди птиц и добрался в хронологии до того момента, когда спустился на дно цилиндра.
    3. 17 moduri sănătoase de a pierde în greutate rapid
    4. Grăsime arde căldura
    5. Cindy whitmarsh fat burn