19 moduri ușoare de a pierde în greutate ca o celebritate Mănâncă nu asta

Raisin bran pentru a pierde în greutate

raisin bran pentru a pierde în greutate

Mâncați bine și faceți mișcare O bază populară pentru micul dejun în întreaga lume, Raisin Bran combină fulgi de grâu cu cereale integrale și stafide gustoase și dulci. Cu un conținut ridicat de fibre, cu un conținut scăzut de grăsimi și oferind aproximativ de calorii pentru o porție de 1,25 cani, Râșina Tărâță poate servi ca parte a unei diete sănătoase, favorabilă pierderii în greutate.

Informații nutriționale cu Tărâță de Stafide Potrivit FoodData Central al USDA, cerealele Raisin Bran conțin 5 grame de proteine, 9 grame de fibre dietetice totale, aproape 30 de miligrame de calciu și de miligrame de potasiu.

raisin bran pentru a pierde în greutate

Cele trei ingrediente principale includ grâul integral, stafidele și tărâțele de grâu. Combinația de fulgi de grâu cu cereale integrale și stafide face din această cereală o sursă bogată de fibre.

Conform unei declarații de poziție din noiembrie a Academiei de Nutriție și Dietetică cu privire la implicațiile sănătății fibrelor alimentare și publicată în Jurnalul Academiei de Nutriție și Dietetică, fibra este asociată cu greutăți inferioare ale corpului.

raisin bran pentru a pierde în greutate

Consumul acestui carbohidrat este benefic pentru pierderea în greutate, deoarece alimentele bogate în fibre durează mai mult timp pentru a fi digerate, deoarece pot crește sațietatea și te pot face să te simți mai plin mai mult timp. Fibrele nu fac decât să vă ajute să pierdeți în greutate.

  • Cu toate acestea, conținutul suplimentar de vitamine și minerale poate varia substanțial, mai ales când vine vorba de calciu, fier, folat și zinc.
  • Elipse studii de pierdere în greutate
  • Poți pierde în greutate mâncând tărâțe de stafide? - Sănătate -
  • Calorii arse în timp ce făceam sex
  • Rezultatele arzătorului de grăsime super hd
  • Usturoi; Supa de pui.

Aceeași declarație de poziție notează că fibrele pot reduce riscul de boli cronice, inclusiv boli cardiovasculare, diabet de tip 2 și anumite tipuri de cancer. Cu toate acestea, majoritatea populațiilor nu consumă o cantitate adecvată.

Aportul adecvat pentru fibre este de 14 grame de fibre totale la 1.

raisin bran pentru a pierde în greutate

Mâncați bine și faceți mișcare Deși consumul de tărâțe la micul dejun poate ajuta la o reducere generală a greutății, consumul de alimente bogate în calorii în restul zilei nu va ajuta la obiectivele de slăbire.

De asemenea, trebuie să fiți conștienți de faptul că majoritatea bolurilor de cereale conțin mai mult de o cană pe porție și turnarea unei porții de două sau chiar de trei raisin bran pentru a pierde în greutate cea de 1 cană este ușoară.

raisin bran pentru a pierde în greutate

Măsurați 1 cană de cereale cu stafide de stafide și familiarizați-vă cu ceea ce arată într-un castron. Dacă mâncați mai mult de 1 cană, țineți cont victoza face u pierdeți în greutate caloriile suplimentare pentru masă și ajustați aportul caloric restul zilei în consecință pentru obiectivele de slăbire. Note USDA pentru a utiliza eticheta nutrițională pentru a găsi dimensiunea de servire în grame de cereale.

De asemenea, ar trebui să rămâneți conștient de tipul de alimente pe care le consumați. De exemplu, brioșele Raisin Bran sunt considerate o alegere sănătoasă pentru micul dejun sau o gustare.

Poți pierde în greutate mâncând tărâțe de stafide?

Dar Harvard Health Publishing notează că brioșele de tărâțe pot avea un conținut ridicat de grăsimi și pot furniza doar câteva grame de fibre. Adăugarea de exerciții fizice la regimul zilnic poate crește, de asemenea, pierderea în greutate, potrivit American Heart Association AMA. AMA susține că adulții primesc cel puțin de minute de activitate aerobă de intensitate moderată sau 75 de minute de activitate aerobă viguroasă pe săptămână.

raisin bran pentru a pierde în greutate

Organizația recomandă o combinație a ambelor răspândite pe parcursul săptămânii.