Rutina antrenamentului privind deficitul caloric

Grăsime de rutină de dumbbell

Activitate Cardio Grăsimea la sân poate fi la fel de problematică ca și grăsimea suplimentară oriunde altundeva pe corp. Dacă aveți greutate în exces în sâni, este posibil să fiți supus durerilor de spate și alinării premature. În timp ce chirurgia cosmetică este o opțiune, este costisitoare și necesită timp de recuperare. Prin încorporarea activităților de ardere a grăsimilor și antrenamentului de forță în rutina ta zilnică, vei pierde grăsimea corporală, inclusiv grăsimea suplimentară pentru sân.

Există două factori de stres care vă interesează: dieta, ceea ce face ca corpul să se adapteze prin a fi mai lent și să ridice, ceea ce face ca corpul să se mențină pe masa înclinată, mai degrabă decât pe grăsime. Dacă luați acest punct de vedere dieta este doar un alt stresoratunci acțiunea devine evidentă: Formarea ta funcționează, continuă să o faci.

Concentrați-vă pe reducerea celorlalți factori de stres din viața de zi cu zi, adică îmbunătățiți-vă refacerea, mâncând bine aveți suficientă proteinădormind bine somnul este și mai important atunci când vă aflați într-un deficitrelaxare, etc Acest articol de la Dr.

Mike Israetel vă va oferi câteva indicii despre cum pentru a apela recuperarea.

grăsime de rutină de dumbbell cumin pierderea în greutate băutură

Mențineți deficitul caloric cât mai mic posibil pentru a reduce acel stresor și este posibil să nu aveți nimic altceva de făcut. În mod similar, în același mod în care ați lua o săptămână de lumină pentru a vă recupera dintr-un ciclu de antrenament cu volum mare, faceți câteva săptămâni de dietă ușoară adică mâncați la întreținere din când în când pentru a lua o pauză și a vă recupera din dietă.

grăsime de rutină de dumbbell pierderea în greutate vă iubește

Este timpul să modificați altceva, în acest caz instruirea. Asta înseamnă că pentru a conserva masa slabă, va trebui să reduceți volumul și să păstrați intensitatea la fel sau mai mare.

grăsime de rutină de dumbbell pierderea de grăsime a maimuței

Dacă, în ciuda tuturor acestor lucruri, încă vă simțiți descompus, va fi timpul să reduceți frecvența. Dacă vă ridicați de 4 ori pe săptămână, ridicarea de 3 ori pe săptămână va permite mai mult grăsime de rutină de dumbbell pentru recuperarea corpului.

Abs mărunțit și pierde grăsimea din burtă în 7 zile - 10 minute de antrenament acasă

Dacă tot ce nu reușește, este timpul să faceți o pauză de la dieta dvs.