20 de sfaturi pentru înșelăciunea pentru a pierde în greutate - Pierdere În Greutate

Cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate

Pizza cu crustă umplute. Sundee cu două linguri.

cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate

Aceasta este chestia de fantezii masă ieftin. Dar, de cele mai pierderea în greutate adriana lima ori, este, de asemenea, chestii de coșmaruri câștiga în greutate.

Problema pe care cei mai mulți tipi o întâmpină atunci când se îndepărtează de dieta lor este că nu știu cum să se simtă bine.

cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate

Consumul de alcool ca și gunoi de aproape 24 de ore o dată pe săptămână nu echivalează cu rezolvarea reînnoită în dieta și regimul de exerciții fizice mai mult decât stimulează creșterea musculară și pierderea de grăsimi.

Există componente științifice și personalizate pentru o masă ieftină pe care probabil ați trecut-o până acum.

cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate

Nu trebuie să fii confuz cu o zi înșelătoare, care este o fereastră de opt până la douăsprezece ore în care te duci afară din dieta ta la grătar, cu pui și prăjituri de legume, și în mod direct afară. De fapt, zilele de înșelăciune nu sunt recomandate pentru tipul mediu care se află în sala de gimnastică de patru sau chiar zile pe săptămână.

O zi ieftină, spune ea, este recomandată celor care sunt sportivi serioși, competitivi și constructori de caroserie.

cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate

Pentru tipul obișnuit, Lana sugerează o masă săptămânală înșelătoare. Când vine vorba de înșelăciune la mese, adicăexistă doi hormoni care trebuie să vă preocupați: leptina și ghrelinul. Leptina este "hormonul foamei".

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Este produs în principal de țesuturi grase și reglementează apetitul și magazinele de energie. Grehlin este un hormon produs în principal de stomac. Este un stimulent pentru apetitul care semnalizează eliberarea hormonului de creștere. Atunci când hormonii revin la normal, pot ajuta la inversarea sau chiar la prevenirea oricăror efecte negative asupra metabolismului, alimentării foamei și consumului de energie.

Postări pe subiect

Mai mult, adauga ea, caloriile crescute pot ajuta, de asemenea, la cresterea functiei tiroidiene, crescand in continuare metabolismul; astfel încât o masă de cheat programată poate ajuta de fapt la optimizarea hormonilor corpului dumneavoastră pentru a evita platourile de scădere în greutate și pentru a preveni depresia cronică a metabolismului ".

Și, dacă nu altceva, este o reprimire binevenită din dieta ta tipică, care te poate ajuta să rămâi pe drumul cel bun în restul săptămânii.

cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate

Gândiți-vă: Așteaptă cu nerăbdare pizza sau aripi vineri seara vă poate ajuta să faceți o alegere sănătoasă pentru prânz miercuri. Citește mai departe pentru sfaturile ei pentru folosirea meselor de înșelat pentru a pierde în greutate și a câștiga musculare.

Related Content

Plan și programare Alegeți o zi a săptămânii, care va fi ziua ta "desăvârșită" desemnată - și rămâneți la ea. Dacă nu, și trebuie să respecți ceea ce simți sau poftești, ești mai susceptibilă să faci craving la fiecare zi.

De asemenea, trebuie să vă amintiți că mesele de înșelătoare sunt înlocuitori de masă, spune Lana. Acestea trebuie să se încadreze în regimul dvs. Răsturnați-vă pe alimentele preferate Există câteva motive pentru care doriți să includeți alimentele preferate în mesele de înșelat. Pentru unul, atunci când așteptăm cu nerăbdare să vă răsfățăm cu anumite alimente, poate să vă mențineți o dietă mai ușoară pe termen lung, deoarece nu sunteți tot timpul lipsiți.

Ziua cheat ce. Ce este "Chetmil 'dreapta"? În ce cantitate este

Acestea fiind spuse, "trebuie să alegeți o masă citiți: masa singulară care vă va permite să vă răsfățați fără să treceți peste bord", spune Lana. Asta inseamna ca poti ajunge pentru tacosul tau preferat de pește, dar renunta la chips-uri si guacamole care preced masa, si cu siguranta se indeparteaza de ulciorul margaritas.

Misca-te Doar pentru că o să fugiți de dieta dvs. Scopul este de a epuiza glicogenul muscular si de a activa transportatorii de glucoza din muschii GLUT4 si GLUT12ceea ce creeaza o sensibilitate cenovis fat burn insulina ", explica Lana.

cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate

Abțineți-vă de la Gorging În ciuda credinței populare, mesele de înșelat nu sunt o scuză pentru a vă răsfăța, spune Lana. Sigur, poți avea o masă bogată în calorii, dar nu vrei să te simți rău.

  • Și vă pot spune cu mare convingere că nu este ușor să renunțați sau să rezistați mâncărurilor delicioase mai ales nesănătoase.
  • Cheat strategii de masa pentru pierderea in greutate si castiguri musculare - Mancare Bautura
  • Consumul de bucate slabe pentru pierderea în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Mâncărurile cu dietă micudabilă vă vor ajuta să scăpați?
  • Cheat Meal este cel mai bun bun de slăbit!

Iată o regulă evidentă pe care ați învățat-o când ați fost puțin : Nu mâncați până la punctul de disconfort și potențial de boală; mâncați până când vă simțiți plini și mulțumiți. Simplu ca asta. Personalizați-vă Cheat "Oamenii care se află într-un deficit caloric mare mai mult de de calorii pe zi au nevoie de o masă ieftină decât cei care au un deficit caloric mai mic", spune Lana.

Vizualizați-l ca un instrument

În general, trebuie să recunoașteți schimbările din corpul dvs. Poți să te simți psihologic și fiziologic super-lent și umflat după o plăcuță plină de fettuccine alfredo sau poți să te lupți să nu te bingeți tot weekendul când ziua taștrii este sâmbătă. Trebuie să găsiți ceea ce se potrivește cel mai bine stilului tău de viață pentru a fi de succes, potrivit și fericit. Fii rapid Acum, pentru a vedea cu adevărat beneficiile înșelătoare, Lana sugerează postul în prealabil.

Dar, subliniază ea, cuvântul "post" are multe sensuri. Puteți bea doar lichide, puteți mânca foarte puține calorii sau nu mâncați nimic deloc. Cel mai important lucru pe care trebuie să-l aveți în vedere este să faceți un deficit de calorii. Pentru cei care mananca la un deficit caloric usor pentru majoritatea saptamanii, apoi arunca intr-o zi posta chiar inainte de a le inseala, ei vad o scadere imensa a greutatii corporale si a grasimilor ", spune Lana.

Motivația # 1 - pierderea în greutate pentru sănătate

Cu toate acestea, daca mananca un numar relativ mare de calorii, dar stati regimat in dieta lor si sa ia in carbohidrati cateva, atunci cheat nu va functiona, precum si din cauza lipsei de schimbare in nivelurile de leptina.

De cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate dietele cu calorii slabe și exercițiile cronice duc adesea la creșterea concentrațiilor de ghrelin, ceea ce poate duce la creșterea consumului de alimente și a greutății corporale. Deci, dacă doriți să aveți o masă ieftină la micul dejun, Lana sugerează postul cu 12 ore înainte adormirea, evident, face ca acest lucru să devină mai ușor.

Dacă doriți ca masa de înșelat să fie cină, aceasta ar însemna postul nu mănâncă, mănâncă foarte puțin, sau doar bea, etc. Rețineți că postul este foarte special pentru individ. Dacă aveți tendința de cel mai bun mese de cheat pentru pierderea în greutate obține un cap de lumină fără hrană sau aveți îngrijorări medicale, asigurați-vă că mâncați mâncăruri mici pe tot parcursul zilei.

Și în acest articol, voi arunca o privire atentă la câteva dintre cele mai bune pe care le puteți utiliza gratuit. Apoi continuați să citiți pentru a găsi informații despre opțiunile de abonament, disponibilitatea și cum să începeți să utilizați fiecare aplicație. Ceea ce face ca această aplicație să iasă în evidență este cantitatea de informații de urmărire a nutrienților pe care le puteți accesa cu un cont gratuit. În plus față de calorii, aplicația monitorizează obiectivele macronutrienților și oferă un rezumat al nutrienților, inclusiv vitamine, minerale, carbohidrați, lipide și proteine. Apoi vi se va cere să setați un obiectiv de greutate, să introduceți o adresă de e-mail și să creați o parolă.

Când sunteți îndoieli, discutați cu nutriționistul sau medicul dumneavoastră. Evitați alimentele sărace "Indulgențele mici de zahăr sunt bune, dar încercați să evitați alimentele încărcate cu zahăr, alimentate cu alimente, care pot amâna progresul în timpul săptămânii", spune Lana.

Iată câteva opțiuni delicioase pentru a vă face: - Cheeseburger cu bunica - Mâncăruri de paste cu o sursă de proteine - Fajitas de pui sau creveți cu două tortilla - Puiul se amestecă cu orez sau fidea Categorii Populare.