Cum să pierdeți în greutate în picioare și șolduri cu o dietă specială

Stați în sus să vă faceți să pierdeți în greutate. Dieta și Posturi De Yoga Pentru Slăbit | Sănătate și bunăstare

Top 10 exerciții de calistenie: 10 exerciții eficiente de calistenie pentru a întări și a construi mușchii Deci, ce vă împiedică să vă stați în sus să vă faceți să pierdeți în greutate O incapacitate de a obține abonamentul atât de apreciat la sala de sport? Nu vă puteți permite toate acele echipamente de antrenament scumpe? Acum, să nu permitem ca acești factori să vă împiedice să vă antrenați și să pierdeți în greutate, pentru a vă forma și a fi sexy!

Exercițiile de calistenie folosesc greutatea corporală pentru rezistență. Nu are nevoie de echipament. Aceste exerciții întăresc și construiesc mușchii fără a fi nevoie de gantere, bile sau bile.

Pin on dieta și pierderea în greutate

De obicei, combinate cu exerciții de întindere, exercițiile de calistenie oferă beneficii cardiovasculare. Beneficiile exercițiilor de calistenie: Exercițiile de calistenie ajută la construirea și întărirea mușchilor. Îmbunătățește echilibrul, agilitatea și coordonarea.

Îmbunătățește rezistența, rezistența și flexibilitatea. Calistenia previne leziunile musculare și articulare care pot fi cauzate de ridicarea greutăților grele. Persoanele din toate categoriile de vârstă pot face aceste exerciții. Îmbunătățește controlul asupra corpului tău.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Yoga pentru pierderea în greutate Yoga poate oferi multe beneficii pentru sănătatea corpului și minții, pentru a întări corpul, mușchii și pentru a crește puterea și flexibilitatea. În plus, yoga este, de asemenea, dovedit a vă ajuta să vă pierdeți în greutate. Urmați câteva dintre următoarele poziții de yoga pentru a vă ajuta să vă reduceți greutatea și să vă formați corpul mai frumos. Arătați poalele Întinde-te pe covor, apoi ridică-ți mâna înapoi și apucă degetele de la picioare.

Sunt complet gratuite și pot fi făcute oriunde. Exercițiile de stați în sus să vă faceți să pierdeți în greutate ard mai multe calorii.

Dieta și Posturi De Yoga Pentru Slăbit | Sănătate și bunăstare

Aceste exerciții ajută la construirea mușchilor slabi în loc de aspectul voluminos care este adăugat de greutăți. Majoritatea calisteniei pot fi făcute de începători.

Nu aveți un sprijin social bun Este frustrant când nu pierzi în greutate chiar și după ce ai încercat atât de mult. Dacă nu este suficient să vă antrenați, să vă controlați pofta de carbohidrați și să vă schimbați stilul de viață pentru a slăbi, atunci ce este? La urma urmei, este mai bine să savurezi deliciul și să fii flasc decât să te privezi. De acord.

Top 10 exerciții de calistenie: Majoritatea exercițiilor de calistenie implică mișcări ritmice și sunt de natură progresivă. Deci, nu te plictisești niciodată de ele și nu rămâi niciodată fără provocare.

1. Cunoașteți diferența dintre grăsime și masă

Iată cele mai bune zece exerciții de calistenie, care sunt un amestec de școală veche, precum și de mișcări noi. Aceste exerciții lucrează partea superioară a corpului, nucleul și corpul inferior.

Burpees: Imagine: Shutterstock Ținte: corpul total Majoritatea oamenilor au o relație de iubire-ură cu această mișcare finală de ardere a grăsimilor, burpees. Este o mișcare combinată de antrenament cardio-forțat.

Se mai numește și împingeri de sărituri în ghemuit.

  • ✿ Cum să pierdeți greutatea între timp - 【Diete】 -
  • Yoga pune pentru pierderea în greutate: Dieta și posturi de yoga pentru slăbit Crezi că ești supraponderal?
  • Pierde greutatea maximă în 2 zile
  • Nu există nici o modalitate de a scăpa complet de grăsime din spate, dar puteți schimba aspectul spatelui dvs.
  • Apakah fat arzător aman

Începeți să stați în poziție erectă, cu abdomenul strâns și umerii înapoi. Coborâți într-o poziție ghemuit și puneți mâinile pe podea în fața picioarelor. Acum echilibrați-vă greutatea pe mâini, săriți și împingeți corpul înapoi într-o poziție de scândură.

compass pierdere de grăsime glastonbury ct recenzii

Salt înapoi în poziția anterioară și ridică-te. Repetați mișcarea de de ori. Pentru a intensifica această mișcare, faceți o împingere după ce ați ajuns în poziția de scândură. Jacks-uri: Imagine: Shutterstock Ținte: cricurile de sărituri ale corpului total sunt una dintre cele mai frecvente și eficiente mișcări pentru arderea caloriilor și întărirea corpului. Cricul de sărituri oferă cardio bun. Este benefic pentru inimă și plămâni.

Este unul dintre exercițiile de bază în calistenie. Începeți să stați în poziția erectă, cu picioarele unite și brațele pe lateral.

pierderea în greutate a profesorului stanford

Acum inspirați și săriți în aer în timp ce vă dați picioarele afară și larg. În același timp, ridicați brațele deasupra capului. Pentru o măsură bună, puteți bate din palme sau vă puteți uni mâinile. Din nou, săriți și aduceți mâinile în jos și picioarele la loc. Repetați acest lucru de de ori. Puteți varia viteza în funcție de nivelul dvs. Salturi ghemuit de prizonieri: Imagine: Shutterstock Ținte: corpul total, în special picioarele Săriturile ghemuitului prizonierilor sunt o versiune modificată a săriturilor ghemuit.

Poziționarea diferită a brațelor în ghemuiturile prizonierului funcționează pe miez, deschide pieptul și strânge mușchii din spatele superior. Începeți să stați în poziția erectă, cu picioarele depărtate. Pune-ți mâinile în spatele capului cu coatele ridicate și arătând spre partea opusă.

Ghemuiți-vă jos cu trunchiul ușor înainte.

pierdere în greutate de balenă

Păstrați coloana vertebrală dreaptă și genunchii deasupra călcâielor. Acum săriți în aer în timp ce vă îndreptați cât de sus puteți. Nu mișcați mâinile. Aterizați încet și repetați mișcarea timp de 15 puncte.

Lunge față și spate: Imagine: Shutterstock Ținte: abdomen, fund și coapse Este o versiune modificată a lunges. În loc să faceți spate simple în spate sau în față cu picioare alternante, această mișcare implică efectuarea unei lovituri frontale și în spate alternativ cu aceleași picioare.

Acest lucru pune mai multă presiune pe mușchii coapsei și îi lasă să ardă. Începeți cu starea erectă, cu picioarele depărtate.

Cum să slăbești fără o dietă și să-ți cureți stomacul cu o nutriție adecvată

Luați piciorul drept înainte și aruncați-vă îndoind genunchiul stâng în jos cât de jos puteți. Asigurați-vă că genunchiul drept este deasupra călcâiului și că coapsa este paralelă cu podeaua. Acum puneți presiune pe călcâiul stâng, îndreptați-vă și aduceți picioarele împreună. Acum, luați piciorul drept înapoi și coborâți-l în jos. Repetați lungesele din față și din spate timp de 15 puncte cu piciorul drept, apoi faceți-l pentru cel stâng. Crunch-uri de bicicletă: Imagine: Shutterstock Ținte: Nucleul și picioarele Greutățile pentru biciclete sunt unul dintre cele mai bune exerciții pentru construirea unui miez puternic.

Watch As I Write A Complete Article

Funcționează atât pe mușchii abdominali, cât și pe oblici. Așezați-vă plat pe spate, cu tot corpul drept, cu buricul aspirat și cu abdomenul strâns. Puneți mâna în spatele capului cu coatele îndreptate. Acum ridicați picioarele și îndoiți genunchii astfel încât coapsele să fie perpendiculare pe sol și vițeii să fie paraleli cu acesta.

Ridicând capul în sus și zdrobind acele abdominale superioare, atingeți cotul drept de genunchiul stâng și îndreptați piciorul drept în acel moment. Nu vă faceți picioarele să atingă podeaua. Apoi, în același mod, atingeți cotul stâng la genunchiul drept în timp ce îndreptați piciorul stâng.

10 Exerciții Eficiente De Calistenie Pentru A întări și A Construi Mușchii | Fitness

Faceți-o pentru repetări. Push-up cu un singur picior: Imagine: Shutterstock Ținte: nucleu, umeri, triceps, biceps și piept Push-up cu un singur picior este o versiune de push up, care este mai avansată decât simplele push-up-uri.

Această versiune de flotări pune un accent mai mare pe mușchii umerilor și ai spatelui în timp ce lucrează miezul și brațele. Începeți în poziția de împingere de bază pe mâini și degetele de la picioare, cu spatele drept și cu abdomenul strâns. Așezați mâinile sub umeri și ridicați un picior de pe sol. Acum coborâți-vă îndoind coatele și împingându-le înapoi în lateral.

ai ai delas alas pierdere în greutate

Mergeți cât puteți de jos fără a atinge podeaua. Împingeți-vă și faceți-l din nou de câte ori puteți, fără a coborâ piciorul respectiv. Push-up-urile antebrațului: Imagine: Shutterstock Ținte: Miez, brațe și umeri Fluxurile antebrațului sunt o variantă a planșei și sunt uimitoare pentru întărirea miezului.

pierderea în greutate retreat melbourne

Începeți în poziția de scândură cu abdomenul strâns și coloana vertebrală dreaptă.