Cât de mulți carbohidrați, grăsimi și proteine ​​ar trebui să mănânci zilnic pentru a slăbi?

Raportul macro pentru a arde grăsimea

Procent procentual de grăsime Stare fizică de exemplu boală Deci, BMR este de fapt numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa fără efort fizic suplimentar.

Cu cât BMR este mai mare, cu atât aveți nevoie de mai multe calorii.

Paleo macro raport pentru pierderea in greutate

Există o serie de factori ai BMR pe care nu îi puteți influența, cum ar fi sexul și vârsta. Cu toate acestea, puteți influența nivelul de activitate și procentul de grăsime. Cu cât este mai mic procentul de grăsime, cu atât este mai mare masa corporală slabă LBM sau partea corpului care constă din mușchi.

raportul macro pentru a arde grăsimea

Acest lucru se datorează faptului că mușchii folosesc mai multă energie în repaus decât grăsimile. Pentru a vă calcula necesarul de calorii și macro-urile, este important să vă cunoașteți mai întâi BMR.

Există diferite formule pentru calcularea BMR. Formula Katch-McArdle Această formulă necesită să vă cunoașteți masa corporală slabă.

Puteți calcula acest lucru atunci când vă cunoașteți procentul de grăsime.

Raportul macros pierdere de grăsime Grăsime pierdere raportul Add: hyjace72 - Date: - Views: - Clicks: Transformarea Mea - Strategie pentru slabit. Exemple de pierdere musculară la dietă.

Scade procentul din greutatea ta care constă din grăsime din greutatea totală. Ceea ce ți-a rămas este masa corporală slabă.

raportul macro pentru a arde grăsimea

Din motive de confort, rotunjim acest lucru până la 80 kg. Această formulă pentru calcularea BMR nu face distincție între bărbați și femei, deoarece nu mai este necesară atunci când vă cunoașteți LBM. Diferența dintre bărbați și femei constă în diferența de masă musculară.

Dacă știți acest lucru, calculul este același pentru ambele. Această formulă vă calculează BMR pe baza greutății, înălțimii și vârstei. În plus, această formulă face o distincție între bărbați și femei, deoarece LBM nu este inclus în această formulă.

Raportul macros pierdere de grăsime

Pierderea în greutate chimie, aceasta este cantitatea de energie de care ai nevoie într-o zi, în funcție de nivelul tău de activitate.

Calculul acestui lucru este întotdeauna o estimare, deoarece nu știi niciodată cu adevărat câte calorii arzi într-o zi, cu excepția cazului în care îți conectezi corpul la un dispozitiv pentru a măsura efectiv acest lucru. Pentru a vă calcula necesarul de energie, trebuie să vă determinați nivelul de activitate. Nivelul dvs.

raportul macro pentru a arde grăsimea

Mă antrenez de 5 ori pe săptămână și lucrez și într-un magazin. Estimez că activitatea mea este medie activă.

raportul macro pentru a arde grăsimea

Îl rotunjesc la din motive de comoditate. Aceasta este cerința mea de calorii pentru întreținere. Pot mânca kcal pe zi fără să mă îngraș sau să slăbesc, destul de bine, nu?! Rețineți că necesarul de energie de întreținere este o estimare.

raportul macro pentru a arde grăsimea

Prin urmare, este posibil să fi estimat acest nivel prea ridicat și cu această nevoie de întreținere, greutatea dvs. În schimb, poate fi, desigur, și faptul că ați estimat necesarul de energie de întreținere prea scăzut și greutatea dvs.

raportul macro pentru a arde grăsimea

Calculați macro-urile de raport Așa că știu acum că pot mânca de calorii pe zi fără să mă îngraș sau să slăbesc. Să presupunem că scopul meu este și să mențin greutatea și că voi menține și acest număr de calorii.

Toate drepturile rezervate. Nicio parte a acestui document nu poate fi reprodusă sau transmisă sub orice formă, prin orice mijloace fără permisiunea scrisă a autorului.

Acum știu câte calorii pot mânca, dar nu știu încă cum sunt împărțite aceste calorii. În plus față de numărul de calorii pe care le luați, distribuția acestor calorii între macro-uri are și un efect asupra progresiei dumneavoastră.

NUMĂRAREA CALORIILOR VS. NUMĂRAREA MACRO-URILOR: CARE ESTE CEL MAI BINE? - MÂNCAT SĂNĂTOS - 2021

De aceea trecem acum la pasul următor: calcularea macro-urilor. Proteinele sunt cele mai importante materiale de construcție pentru mușchii tăi. Deci, te-ai gândi: cu cât sunt mai multe proteine, cu atât mai bine.

Cu toate acestea, acest lucru nu funcționează în practică. Mușchii dvs. Orice ai ingerat peste raportul macro pentru a arde grăsimea sumă este de fapt inutil.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

În general, între 1,5 și 1,8 grame pe kilogram de greutate corporală este obișnuit și acest lucru ar trebui, de asemenea, să fie suficient pentru construirea mușchilor. Când tăiați, uneori poate fi util să vă creșteți aportul de proteine. Pentru a lua exemplul, cântăresc 94 kg. Voi ținti sus cu proteinele mele și voi rămâne la 1,8 grame pe kilogram de greutate corporală.

Îl rotunjesc la de grame din motive de confort.

Estimarea și Numararea Caloriilor version 4

Acum voi împărți aceste calorii peste carbohidrații și grăsimile mele. Nu există linii directoare specifice pentru aportul de carbohidrați și grăsimi.

Puteți face această distribuție pe baza a ceea ce vă place; preferi să mănânci mai multe grăsimi sau mai mulți carbohidrați? Acum am o defalcare a macro-urilor pe baza aportului meu de calorii de întreținere!

Dar nu se oprește aici, desigur, putem merge cu un pas mai departe Echilibrul energetic: tăiere sau bombat?

3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți

Dacă obiectivul dvs. Dar pentru majoritatea dintre noi, raportul macro pentru a arde grăsimea nu va fi obiectivul. Unul vrea să devină mai uscat, celălalt vrea să câștige masă musculară. Așadar, trebuie să alegeți dacă doriți să tăiați sau să suflați și în funcție de faptul că vă ajustați nevoile de energie.

Determinarea necesităților de energie și calcularea macro-urilor: așa o faceți!

Vrei să tai? Atunci este important să creezi un echilibru energetic negativ, astfel încât să arzi mai multe calorii decât consumi.

Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire?

Faceți acest lucru mâncând sub întreținerea dvs. Puteți stabili cât de mult stai sub el. Este indicat să îl finalizați în pași mici, astfel încât să puteți vedea cum reacționează corpul vostru. Apoi vezi cum reacționează corpul tău la acest lucru și ajustează-l din nou pe baza acestuia. Vrei să începi încărcarea?

Apoi faci contrariul și creezi un bilanț energetic pozitiv.

  1. Paleo macro raport pentru pierderea in greutate Paleo pierderea pentru Add: irecuzi25 - Date: - Views: - Clicks: Măr Este un fruct extraordinar de delicios, care, pe lângă faptul că oferă proprietăți organismului nostru și care este fundamental într-o dietă sănătoasă și echilibrată, oferă și beneficii interesante pentru a pierde în greutate și a pierde în greutate.
  2. Pierderea grăsimilor greutăți grele
  3. Ajutați l pe ponei să piardă în greutate

Bulken sună foarte atractiv, pentru că: o mulțime de mâncare! Dar volumul este, de asemenea, foarte dificil.