Cum să obțineți un stomac plat în 30 de zile - Sănătate -

Cum să pierdeți grăsimea și construirea abs. 3 răspunsuri

Antrenament Ab 30 de zile Internetul este plin de articole care promit că puteți obține o burtă plată într-o săptămână.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Absolut antrenament Pierdeți grăsimea din burtă, obțineți șase abdominale la pachet și construiți puterea de bază LA ACASĂ cu antrenamente dovedite abs baklava! Transpirați câteva minute pe zi pentru a obține corpul viselor dvs. Six Pack 30 Day Challenge oferă rutine sistematice de antrenament de 30 de zile de antrenament cu 3 niveluri, potrivite atât pentru începători cât și profesioniști, bărbați și femei.

Nu credeți hype-ul. Singura modalitate de a vă aplatiza burtica este de a pierde excesul de grăsime din burtă cu dieta și exercițiile fizice, iar acest lucru necesită timp. Dacă poți obține o burtă plată în 30 de zile depinde de locul în care te afli când începi și de cât de dedicat ești să mănânci sănătos și să faci mișcare.

Bacsis Lucrați pentru a obține un stomac plat în 30 de zile prin reducerea aportului de calorii și creșterea nivelului de activitate. Bazele Grăsimii Burtice Probabil că nu ați avut întotdeauna acea grăsime suplimentară pentru burtă.

cum să pierdeți grăsimea și construirea abs

Poate că ați avut grăsimea obișnuită pentru bebeluși, dar ați pierdut-o pe măsură ce deveneați un copil mic. La un moment dat, a revenit, fie în adolescență, fie la maturitate. De unde a venit? Există multe cauze ale grăsimii stomacale - genetică, hormoni, afecțiuni medicale, medicamente și vârstă, printre altele. Dar, în general, oamenii câștigă grăsime abdominală - și grăsime corporală totală - deoarece consumă mai multe calorii decât arde în mod regulat.

Video: Computational Thinking - Computer Science for Business Leaders 2016 2021, Iunie

Într-un surplus caloric, corpul tău nu poate folosi energia suplimentară, așa că o transformă în grăsime și o stochează pentru o potențială lipsă de energie ulterior. Când această lipsă de energie nu se întâmplă și rămâneți într-un surplus de calorii, rezervele de grăsime cresc.

cum să pierdeți grăsimea și construirea abs

Arde-l pentru a-l pierde Pentru a pierde grăsimea abdominală, trebuie să inversați procesul. Trebuie să creați un deficit caloric, astfel încât să ardeți mai multe calorii decât consumați, ceea ce vă va forța corpul să apeleze la acele depozite de grăsime pentru energie.

Articole recomandate Grăsimea inferioară a abdomenului este o problemă globală de sănătate. Grăsimea viscerală este legată de rezistența la insulină, care este un precursor al diabetului 2. De asemenea, poate afecta sensibilitatea la insulină în ficat și țesutul muscular 3. Acest lucru crește șansele de boli metabolice. Prin urmare, este important să scapi de grăsimea din burtă.

Fă asta suficient de mult și îți vei aplatiza burtica. Dar asteapta! Nu este atât de simplu. Ați putea pierde grăsimea burticii destul de repede sau ar putea fi un proces lung în care vedeți mai întâi pierderea de grăsime din toate celelalte zone ale corpului înainte ca burtica să înceapă să se micșoreze.

Asta este pentru ca nu poți viza o anumită parte a corpului pentru pierderea de grăsime. Trebuie să pierdeți grăsimea corporală totală, dintre care unele vor proveni în cele din urmă din zona abdominală. De aceea este aproape imposibil să planifici să ai un stomac plat în patru săptămâni - deoarece pierderea de grăsime este imprevizibilă. Cât de mult să pierzi? Cât de mult trebuie să pierdeți grăsimea din burtă și grăsimea corporală totală, vă determină cronologia pierderii de grăsime.

Potrivit expertului în scăderea în greutate și fitness Michael Matthews, femeile trebuie să obțină un procent cum să pierdeți grăsimea și construirea abs de grăsime corporală de aproximativ 21 la sută pentru a avea burta plată, iar bărbații trebuie să ajungă la aproximativ 16 la sută grăsime corporală. Îți cunoști procentul actual de grăsime corporală? Probabil că nu, dacă nu l-ați testat recent. Cu toate acestea, dacă aveți puțin mai departe de a merge de la punctul dvs.

cum să pierdeți grăsimea și construirea abs

Important este să vă stabiliți obiectivul și apoi să vă concentrați pe luarea de măsuri pentru a-l atinge, mai degrabă decât să vă obsedați cu anumite termene. Creați un deficit de calorii Dieta ta este cea mai importantă componentă a alungării grăsimii din burtă. Puteți exercita tot ce doriți, dar dacă mâncați o dietă slabă, cu un conținut ridicat de calorii, nu veți obține niciodată un stomac plat în 30 de zile - sau vreodată.

În plus, dacă ești una dintre multele persoane care ar dori să-și petreacă cât mai puțin timp posibil exerciții fizice, poți avea un impact real și îți poți reduce timpul în sala de sport, fiind atent cu aportul de alimente. Potrivit Clinicii Mayo, 3.

  • Grăsime vs mușchi: Poți transforma grăsimea în mușchi prin exerciții fizice? - Ştiinţă -
  • Slimmarea costumelor de o bucată
  • Cum să obțineți un stomac plat în 30 de zile - Sănătate -

Teoretic, dacă ai crea un deficit caloric zilnic de 1. Pentru a face acest lucru, ar trebui să reduceți de calorii din dieta dvs.

Pierdeți mai întâi grăsimea și apoi definiți-o (fitness, antrenament)

Acesta este un mod frumos de a ambala conceptul de deficit caloric, dar nu este atât de simplu. Potrivit autorului și dieteticianului înregistrat Densie Webb, pierderea de grăsime pur și simplu nu funcționează în acest fel.

Ea spune că acest lucru ar putea fi oarecum corect pentru pierderea în greutate pe termen scurt de, să zicem, 30 de zile? Totuși, ai ideea de bază.

Încărcați proteina Lean Proteinele sunt hrană pentru mușchi. Includeți alimente precum piept de pui, ciuperci, linte, pește, fasole și soia în dieta dvs. Nu evita grăsimile sănătoase Grasimile sanatoase nu te fac sa te ingrasi. Grăsimile sănătoase contribuie la reducerea inflamației și previn creșterea în greutate indusă de inflamație 2. Consumați migdale, nuci, nuci de macadamia, nuci de pin, avocado, pește gras, semințe de chia, semințe de in, semințe de dovleac, ulei de măsline, brânză, ciocolată neagră și ouă.

Tăiați lucrurile rele Cel mai ușor loc pentru a începe să reduceți caloriile este alimente și băuturi mai puțin sănătoase din dieta zilnică. Îi cunoașteți - brioșa la micul dejun, cafeaua aromată la mijlocul dimineții, chips-urile și sifonul cu prânzul și înghețata târziu.

  • Scott mills pierdere în greutate

Ai putea tăiați de calorii sau mai mult doar scăpând de aceste delicii nesănătoase în fiecare zi. Uitați-vă bine la dieta dvs. Pe lângă cele menționate mai sus, vinovații obișnuiți includ: Prăjituri, bomboane și prăjituri Orez alb, pâine și paste Iaurturi aromate zaharuri ascunse Suc de fructe sursă concentrată de zahăr Fast food S-au adăugat îndulcitori, inclusiv îndulcitori naturali precum agave și miere Carne procesată Dă-i toporului acestor alimente și înlocuiește-le cu alimente mai sănătoase, care sătureze și nutritive.

Cele mai bune 10 antrenamente pentru femei pentru a obține șase pachete de abs

Mănâncă lucrurile cum să pierdeți grăsimea și construirea abs Poate ați văzut liste de alimente individuale pe care ar trebui să le consumați pentru a obține o burtă plată în 30 de zile - ouă sau avocado, de exemplu. Nimic din acele alimente nu vă va face să aruncați în mod magic grăsimea din burtă. Sunt doar alimente sănătoase. Acestea sunt alimentele care ar trebui să joace rolul principal în dieta dvs.