Ce sunt macronutrienții și ce legătură au cu pierderea în greutate

Raportul ideal macronutrient pentru pierderea în greutate, Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții? Cum să vă distribuiți macronutrienții pentru a slăbi în mod eficient? Sau câștigă mușchi în mod optim? Când începem o dietă sau un program de construire a mușchilor, începem neapărat prin schimbarea dietei.

Mai echilibrat, mai sănătos, bogat în vitamine și minerale, etc Dar ce zici de macronutrienți, care este cel mai bun raport de aplicat pentru a ne optimiza rezultatele?

Proteine, grăsimi, carbohidrați Cum să treceți de la început? Dacă nu ați făcut deja: răspundeți la acest mini-test care vă va permite să știți unde vă aflați și să identificați punctele pe care trebuie să le lucrați ca prioritate pentru a obține corpul dorit durata estimată: 1 min.

Ca de obicei, puteți găsi un pic de tot pe internet. Deci, cum scapi de toate acestea? Cum să găsești raportul potrivit pentru TINE? Deci, acesta este primul lucru de văzut: ce aport zilnic de calorii corespunde situației dumneavoastră? Puteți găsi cu ușurință calculatoare ca acesta care vă vor oferi o primă aproximare a aportului zilnic de energie.

De asemenea, această valoare nu este precisă pentru toată lumea. Aceasta este o aproximare. S-ar putea să fiți deasupra sau dedesubt în realitate. Prin urmare, ar trebui testat și ajustat în funcție de sentimente și rezultate. Ceea ce ne-ar oferi, de exemplu, aproximativ de calorii pe zi pentru o persoană cu cheltuieli energetice de de calorii pe zi. Datorită acestui deficit caloric, sunteți acum pe drumul cel bun pentru a slăbi în mod eficient.

Dar hei, acesta este doar pasul de bază. Pentru ca pierderea în greutate să fie eficientă și rezultatele să fie acolo mai repede, trebuie să vă uitați la macronutrienți. Pentru a le distribui astfel încât să ne optimizăm rezultatele.

Multe lucruri vă vor influența distribuția ideală a macronutrienților. Morfologia, metabolismul, activitatea fizică, obiceiurile alimentare, Pe deasupra, Pe măsură ce corpul și obiceiurile tale se schimbă și ele, se va schimba și distribuția ideală. De aici și apariția platourilor, unde încetinirea pierderii în greutate pe care o observăm după un timp - care se poate datora și altor fenomene.

În plus, cazul dvs.

Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem

Și, prin urmare, veți avea mai multe dificultăți în a descoperi raportul ideal. Complicat toate acestea, nu? Problema este că nu este o știință exactă. Ca și în cazul deficitului de calorii, tot ce putem oferi este o aproximare. Cu siguranță, această aproximare va fi aproape de realitate pentru o mulțime de oameni. Dar vor exista întotdeauna cazuri speciale care sunt mai complexe decât altele.

Ce sunt macronutrienții și ce legătură au cu pierderea în greutate?

Astfel, ne îndreptăm treptat către o nouă ramură a nutriției: macro-morfo-nutriția nu există cu adevărat ca termen și nu are nicio legătură cu morfo-nutriția, care este foarte discutabilă. Acest termen înseamnă că raportul macronutrienților va varia în funcție de morfotipuri.

Recomandări Macronutriente pentru Sănătate Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs. Unele recomandări sunt specifice, în timp ce altele lasă o fereastră mare pentru experimentare. În cele din urmă, trebuie să vă dați seama ce funcționează cel mai bine pentru corpul vostru. Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs.

Fiecare tip de morfologie denotă o reacție diferită la diferiți macronutrienți. Iată cele 3 tipuri teoretice de morfologii cunoscute: mai ales să nu fie luat la propriu, acesta este doar o bază pentru muncă, despre asta vom vorbi mai târziu Ectomorf: Subțire în mod natural, cu o cutie toracică îngustă.

Ectomorfe poate mânca mult fără să se îngrășeze mult. De asemenea, planul lor de dietă ar trebui să fie destul de caloric, cu o mulțime de mese și bogat în carbohidrați.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Putem deduce că ectomorfii au un toleranță ridicată la carbohidrați și metabolism rapid. Acestea sunt datele care ne interesează, deoarece vorbim despre pierderea în greutate mai mult decât despre creșterea în greutate.

fâieturi de arzătoare de grăsime

Mesomorf: Mesomorfii sunt natural musculos si atletic. Acest morfotip are destul de multe avantaje: nu are nu este nevoie de o dietă strictă, trebuie doar să mănânce o dietă sănătoasă și echilibrată. Are și un ușor de câștigat masă sau de uscat. Aproape doar modularea caloriilor dvs.

El absoarbe și asimilează foarte bine proteinele.

Excesul de carbohidrați îl face să îngrășeze destul de ușor. Deci au o toleranță moderată la carbohidrați precum și un metabolism mediu. Endomorf: În mod natural larg și pierdere în greutate mess, endomorful are o bază mare ușurința de a câștiga masă musculară. Cu toate acestea, dacă nu este atent, va avea și el tendinta de a lua multa grasime în același timp. Endomorfii au o toleranță scăzută la carbohidrați precum și un metabolism lent.

În plus, endomorful nu are o sensibilitate optimă la insulină, ceea ce scade eficiența alimentării cu nutrienți musculari. Excesul de nutrienți utilizat pentru producerea de țesut adipos - grăsime. Prin urmare, endomorful trebuie să-și reducă cantitatea totală de carbohidrați și să-i mărească calitatea - pe lângă limitarea aportului de grăsimi, acest lucru va preveni retenția raportul ideal macronutrient pentru pierderea în greutate apă, care este importantă pentru acest tip de corp.

Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire. El nu este altceva decat o diferenta matematica, cu minus. Este rezultatul negativ al caloriilor consumate de organism intr-o anumita perioada de timp vs caloriile ingerate prin mancare si bautura, in aceasi perioada de timp. Daca diferenta este pe plus atunci nu mai vorbim de un deficit caloric ci de un surplus caloric.

Doar o bază de lucru, pentru a începe undeva în funcție de situația ta. Raportul ideal de macronutrienți va varia, de asemenea, pe măsură ce progresați: Învățând despre clasificarea morfotipurilor, putem fi conduși să credem că apartenența la o astfel de categorie ne face neeligibili pentru anumite tipuri de fizică. E greșit. Oricare ar fi constituția ta, oricare ar fi situația ta actuală, ai loc raportul ideal macronutrient pentru pierderea în greutate manevră, loc de îmbunătățire.

Pleacă cu o anumită ușurință și în avans. Dar nu trebuie să fim descurajați pentru toate acestea. Ce este necesar este să vă oferiți mijloacele necesare pentru a reuși: antrenați-vă în mod regulat, urmăriți-vă dieta, odihniți-vă etc. Indiferent de situația dvs.

RAPORTURI DE MACRONUTRIENȚI ÎNTR-O DIETĂ - INFORMAȚII NUTRIȚIONALE - 2021

Diferențele se vor vedea în principal în viteza cu care veți ajunge la rezultat, nu în rezultatul final în sine. Apoi, așa cum am spus mai sus: teoria morfotipurilor nu este o știință exactă. Nu este în totalitate greșit - oferă o idee - dar este incomplet. În realitate, nu suntem neapărat într-unul dintre cele trei morfotipuri.

Realitatea este mult mai complexă decât atât. Putem fi, și este aproape întotdeauna cazul, o combinație de morfotipuri, la diferite niveluri.

Ceea ce face și problema distribuției macronutrienților mult mai complexă.

dieta pentru slabit grupa 0

Prin urmare, trebuie să ne gândim la o altă abordare. Este nevoie de experiență. Apoi, încercați să-l adaptați în funcție de sentimentele și morfologia sa.

  • Big poop își pierde greutatea
  • Creșterea proteinei și pierderea în greutate Raportul carbohidrat-proteină-grăsime pe care îl consumi zilnic îți poate influența greutatea.

Alegerea proteinei bogate, de exemplu, este alegerea siguranței. De fapt, dacă nu ești sportiv, nu vei avea nevoie de atâtea proteine, dar asta nu înseamnă că nu va funcționa, știi la ce mă refer? Macronutrienții și pierderea în greutate - Cuvântul final Defalcarea absolută a macronutrienților pentru optimizarea pierderii în greutate nu există.

Rapoartele pe care vi le-am dat în acest articol sunt baze de lucru bune.

Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate

Pentru a începe de undeva. Și ajustați-vă în funcție de sentimentele și rezultatele dvs. Este necesar să testați aceste rapoarte și să stabiliți care dintre acestea este cel mai potrivit pentru dvs. Și nu uitați că pe tot parcursul dezvoltării, tipul corpului și metabolismul se vor schimba, de asemenea. Fără să simți că urmezi o dietă Și fără a recâștiga toate kilogramele pierdute după oprirea dietei Și este adevărat căam încercat deja atâtea diete greu de urmat Și la sfârșitul căruia rezultatele nu au fost chiar acolo Și mai ales după care am recăpătat rapid kilogramele pe care ne străduisem să le pierdem Deci ne spunem că suntem ciudați sau că genele noastre nu ne permit să avem un corp subțire și potrivit.

Și că, din cauza metabolismului sau a obiceiurilor noastre alimentare, nu vom ajunge niciodată acolo Cu excepția faptului că toate acestea sunt doar credințe limitative. Credințe care înseamnă că nu ne mai oferim nici măcar mijloacele necesare pentru a merge mai departe spre obiectivele noastre.

Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților. Acestea sunt substanțe nutritive pe care organismul dumneavoastră le solicită în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume, carbohidrații, grăsimile și proteinele.

Și ca multe femei, aproape că am renunțat și la toate Testasem o grămadă întreagă de diete. Unele diete foarte populare, altele puțin mai puțin cunoscute. Uneori a funcționat. Uneori deloc. Marea îngrijorare este că aceste diete erau greu de urmat.

fâieturi de arzătoare de grăsime

Și mai presus de toate acesteanu mi-au permis să obțin rezultate de durată faimosul efect yoyo De-a lungul anilor, am reușit să dezvolt un mod de a face lucrurile care dă rezultate și, mai presus de toate, nu necesită să treci printr-o încercare zilnică Și toate acestea, le discut în detaliu în acest articol:.