Cum de a calcula procentajul de grăsime corporală

Cum de a pierde procentajul de grăsime corporală. Cum de a calcula procentajul de grăsime corporală

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate by Laura Dolson Share on Facebook Share on Twitter Importanța procentului de grăsime corporală Știați că doi oameni pot avea aceeași înălțime și greutate, dar procentaje foarte diferite de grăsime corporală?

Știați că, pe măsură ce îmbătrânim, avem tendința de a obține grăsimi în jurul organelor noastre " grăsime viscerală " care nu pot fi detectate prin măsurarea "pliurilor de piele" sau chiar cu o scară?

Pierde în greutate procentaj mai scăzut de grăsime corporală

Știați că șansele sunt că, dacă pierdeți în greutate, veți pierde atât mușchii, cât și grăsimile? Gestionarea greutății este un scop pe multe minți ale oamenilor.

Oamenii ajung la scară dimineața, iar numărul pe care îl văd poate determina cum simt despre ei înșiși. Dar adevărul este că unii oameni cred că sunt supraponderali, când cantitatea de grăsime pe care o au pe corpul lor este bună, în timp ce alții pot purta cum de a pierde procentajul de grăsime corporală ascunse pe care scala nu le va spune.

Care este procentul de grăsime corporală? Corpurile noastre sunt alcătuite dintr-o mulțime de tipuri diferite de țesuturi plus o mulțime de apă. Există mușchi, grăsimi, oase și țesut specializat, cum ar fi în diferitele noastre organe. Procentul de grăsime corporală este doar acea - procentul din greutatea noastră care este alcătuită din grăsimi. Procentajul de grăsimi corporale este similar cu termenii precum raportul grăsimilor corporale și compoziția corporală.

Cum să pierzi 10 la sută grăsime corporală. Ce este slăbitul din grăsime?

Partea care nu este grasă se numește "masa corporală slabă". O persoană de de kilograme, cu o masă corporală slabă de de kilograme, are o greutate corporală de 25 procente 40 kilograme de grăsime. Acest lucru poate părea o mulțime, dar corpul nostru are nevoie de o anumită cantitate de grăsime pentru izolare, stocare de energie, producția de hormoni și alte funcții pe care oamenii de știință le descoperă.

cum să pierdeți greutatea cu copilul

Cât de mult grăsimi corporale trebuie să aibă o persoană? Aceasta depinde de câteva variabile. Femeile au nevoie de mai multe grăsimi corporale decât bărbații.

cocktailuri de slabit

Sânii sunt aproape grași, iar femeile au mai multă grăsime în jurul șoldurilor - asta este modul în care ar trebui să fie. Dacă grăsimea corporală a unei femei scade prea puțin, ea se va opri menstrual.

De asemenea, bărbații au în mod natural o cantitate mai mare de mușchi voluminoși.

Cum afli ce procentaj de grasime corporala ai? Care e normalitatea? Metode de masurare

Un alt factor este vârsta. Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, muschii lor tind să se micsoreze și au tendința de a acumula grăsime viscerală. Acest lucru este cel puțin parțial legat de scăderea testosteronului și a altor hormoni. Este important să nu confundați IMC cu grăsimea corporală. Indicele BMI indicele masei corporale nu reprezintă procente de grăsime corporală.

grăsime arderea miracolului

De exemplu, un IMC de 29 este în domeniul excesului de greutate pentru femei. Acest lucru nu are nimic de a face cu 29 la suta de grasime corporala, care este considerat sanatos.

  • Pierde în greutate procentaj mai scăzut de grăsime corporală |
  • Orice pas mic pe care il faci, te duce mai aproape de a avea un corp sanatos, frumos si atragator.
  • Cum să pierzi 10 la sută grăsime corporală, Cum să-ți estimezi procentul de grăsime corporală
  • Tot ce trebuie să știți despre procentul de grăsime corporală!

Puteți afla dacă vă aflați într-o gamă sănătoasă utilizând calculatorul de mai jos. Acesta a fost dezvoltat deoarece, în populația generală, este corelat cu grăsimea corporală.

dr selectați pierderea în greutate 4

Cu toate acestea, există numeroase grupuri de oameni pentru care IMC nu este la fel de precis - de exemplu, femei scurte, musculare și oameni cu obezitate normală în greutate care sunt mai mulți oameni decât probabil credeți. IMC variază, de asemenea, în diferite grupuri etnice. De asemenea, pentru persoanele care sunt interesate în schimbarea compoziției corporale și nu doar a greutății lor, cunoașterea procentului de grăsime corporală reprezintă o îmbunătățire față de IMC. De exemplu, dacă faceți exerciții pentru a construi muschi un obiectiv buncunoașterea procentului de grăsime corporală este o idee bună.

De asemenea, atunci când pierdeți în greutate, doriți să păstrați cât mai multă masa fizică slabă posibil. Cum puteți determina procentajul de grăsime corporală Există mai multe modalități de a afla procentajul de grăsime corporală.

Acesta este un rezumat al capsulei scurte. Scanarea DEXA - scanarea cu raze X de tot corpul, de același tip, utilizată pentru densitatea osoasă.

Pierde grăsime corporală: ar trebui să știi

Foarte precis. Cântărirea hidrostatică - cântărire sub apă complet scufundată, cu aer suflat din plămâni - Foarte fussue pierdere în greutate simptomele febrei când este făcut profesional.

Piele-pliante etriere "test de pinch" - Simplu, dar trebuie să fie făcut de către cineva care este instruit, și nu puteți face pe tine. Variații variate de precizie pentru persoanele fără pregătire. Impedanță bioelectrică BIA opinii weightworld Acestea sunt scale și dispozitive portabile care conduc curent electric de joasă și fără durere prin tine. Acestea cum de a pierde procentajul de grăsime corporală fi corecte, deși precizia variază în funcție de dispozitivul specific efectuați cercetarea și modul în care este utilizat.

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate

Cele mai bune rezultate sunt obținute primul lucru dimineața, fără alcool consumat timp de 2 zile înainte și niciun exercițiu cu o noapte înainte. Metoda de măsurare a metodei navale - Aceasta este o formulă bazată pe mai multe măsurători ale corpului luate cu o bandă. Poate fi destul de precis este folosit de armatadar depinde de capacitatea ta de a masura cu acuratete.

  1. Procentul Grasimii Corporale in Imagini
  2. 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder
  3. Pierde grăsime corporală: ar trebui să știi Video: Cum Slăbești Grăsime, Nu MușchiIunie Uneori există dorința de a modela și de a-și schimba mai mult corpul.
  4. Pierde 26 de grăsime corporală, Pierde in greutate facand atac de corp
  5. E o ecuație simplă
  6. Greutatea corpului numarul de kilograme pe care il vezi pe cantar nu spune absolut nimic despre cum arati sau ce nevoi nutritionale ai.
  7. Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.

Pentru a fi sigur, măsurați-vă de 3 ori și luați media. Este util mai ales pentru urmărirea în timp. Related Content.