Foaie de parcurs pentru pierderea în greutate

Setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate, Teoria inteligentă. Obiective inteligente: cum să construim și când să utilizați

Relevant Tilegat de mine Folosiți acest proces ca exemplu, apoi personalizați-vă propriul obiectiv folosind aceleași principii.

setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate

Observați modul în care obiectivul inițial este ajustat pentru fiecare element până când obiectivul final este un obiectiv S. Specific Evitați să vă stabiliți obiective prea largi. Primul pas în procesul de stabilire a obiectivelor dvs. O modalitate de a vă ajuta să vă rafinați obiectivul este să discutați cu medicul dumneavoastră.

setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate

Dacă luați în considerare pierderea în greutate, medicul dumneavoastră vă poate spune cum pierderea unei anumite cantități de greutate vă va îmbunătăți sănătatea. Este posibil să vă puteți reduce riscul de boală sau să reduceți dependența de medicamente dacă vă reduceți la o anumită greutate sau IMC. Dacă greutatea dvs.

  • Setarea obiectivelor SMARTER de pierdere în greutate
  • Pierderea în greutate ezine
  • Pierderea în greutate pentru bărbați: 4 planuri pentru a interzice grăsimea din burtă Pierdere în greutate pentru femei peste 40 de ani Desfășurarea competiției 7 moduri de a vă mări încrederea în pierderea în greutate Organizarea provocării Cum să faci o cea mai mare provocare a pierderii în greutate la locul de muncă Cum să ia?

Rețineți, totuși, că stabilirea unui obiectiv pentru a pierde o anumită cantitate de greutate este specifică, dar poate să nu fie realistă. Chiar și cu eforturi consecvente și rezonabile, este posibil să nu puteți atinge un anumit obiectiv de greutate.

setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate

Deci, stabilirea unui obiectiv comportamental specific poate fi o abordare mai bună. Un obiectiv comportamental legat de scăderea în greutate ar putea include modificări dietetice specifice sau modificări ale activității dvs. Rezoluție ajustată: "Îmi voi crește activitatea zilnică mergând de minute în fiecare dimineață.

setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate

Definiți cum vă veți măsura succesul pe măsură ce vă deplasați în călătorie. De exemplu, unele persoane care încearcă să piardă în greutate pot alege să-și monitorizeze IMC indicele de masă corporală.

Cum funcționează Inbody Band

Persoanele care au acces la instrumentele de compoziție corporală pot alege să monitorizeze procentul de grăsime corporală. Dacă ați ales un obiectiv comportamental cum ar fi exemplul nostru de obiectivputeți urmări progresul pe un calendar sau o foaie de calcul.

  1. Teoria inteligentă. Obiective inteligente: cum să construim și când să utilizați
  2. Cum să setați obiectivele de scădere în greutate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este probabil unul dintre pașii mai dificili ai unui program de scădere în greutate.

Multe aplicații de fitness și trackere de activități oferă, de asemenea, moduri diferite de a vă măsura obiceiurile zilnice. Fiți specific cu privire la măsurarea pe care o veți utiliza.

Inteligenta Emotionala: Cum aducem mintea in inima - 3 idei

Îmi voi urmări progresul folosind trackerul Fitbit și îmi voi verifica tabloul de bord o dată pe săptămână. De exemplu, dacă nu ați reușit niciodată să slăbiți mai mult de zece kilograme, atunci un obiectiv de slăbire de 30 de kilograme ar putea să nu fie rezonabil.

Deși există multe diete și strategii pe care le puteți aplica, există un cadru general care îi ajută pe mulți să reușească: stabilirea obiectivelor. Acest lucru ne ajută nu doar să trasăm un curs, ci să ne pregătim în avans și să ne adaptăm pe parcurs în consecință.

Sau dacă v-ați stabilit un obiectiv de exercițiu în fiecare zi și nu l-ați atins niciodată mai mult de câteva zile, atunci setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate obiectiv zilnic de exercițiu probabil nu poate fi atins. Amintiți-vă că, odată ce ați atins un obiectiv, puteți seta oricând unul nou. Toate obiectivele ar trebui să fie provocatoare, dar nu ar trebui să fie atât de dificile încât să fie copleșitoare.

  • Setarea obiectivelor SMART pentru scăderea în greutate
  • 22 ani pierzi în greutate
  • Relevante - sensibile Timp-limitat - marcat în timp.

Reduceți-vă puțin și ajustați-vă obiectivul astfel încât să fie rezonabil. Rezoluție ajustată: "Îmi voi crește activitatea zilnică mergând minute cel puțin 4 zile în fiecare săptămână. Definirea de ce contează obiectivul vă poate ajuta să rămâneți motivați atunci când se instalează complacența.

setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate

De exemplu, dacă v-ați vizitat medicul la începutul procesului de slăbire, scrieți cum vă va afecta slăbirea sănătății. S-ar putea să doriți să vă slăbiți pentru a vă potrivi mai confortabil în haine.

Adevaruri despre pierderea in greutate

Sau poate doriți să ajungeți la o greutate sănătoasă pentru a rămâne mai activ cu copiii sau nepoții. Definiți modul în care obiectivul dvs. Îmi voi urmări progresul folosind tracker-ul Fitbit și îmi verific tabloul de bord o dată pe săptămână. Creșterea nivelului de activitate mă poate ajuta să slăbesc și să-mi reduc riscul de diabet.

Pagina principala Stabilirea obiectivelor inteligente de slăbire.

De asemenea, mă va ajuta să mă deplasez mai confortabil atunci când merg cu drumețiile împreună cu prietenii mei. Adică, ar trebui să decideți asupra unui timp rezonabil pe care îl veți lua pentru a vă atinge obiectivul.

Related Content

Dacă ați stabilit un obiectiv legat de greutate, rețineți că o scădere în greutate de kilograme pe săptămână este considerată, în general, slăbire sănătoasă, deși la începutul pierderea de grăsime corporală prin respirație schimbări, oamenii tind să piardă mai repede.

Dacă ați stabilit un obiectiv comportamental, desemnați o dată de încheiere la care veți face check-in cu progresul dvs.

setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate

Creșterea nivelului de activitate mă poate ajuta să slăbesc și îmi reduc riscul de diabet. Îmi voi reevalua obiectivul în 8 săptămâni și îmi voi crește timpul de mers sau voi face ajustări pentru ca activitatea fizică în majoritatea zilelor de săptămâna devine treptat un obicei al stilului de viață ".