Scaune palide, albe sau gri

Se poopeste adesea bun pentru pierderea in greutate. Puteți să vă înghețați grăsimea și să o purtați

Mere Shutterstock Merele sunt bogate în fibre, care trec prin intestine nedigerate și promovează mișcări normale ale intestinului 1. Merele conțin, de asemenea, o altă fibră solubilă numită pectină, care are efecte laxative.

Reduce timpul de tranzit al colonului, tratează constipația și îmbunătățește și sănătatea digestivă 2.

se poopeste adesea bun pentru pierderea in greutate

Sucul de mere dulce funcționează. Chiar și oțetul de cidru de mere este considerat un remediu bun pentru constipație. Deși nu există încă cercetări științifice, anumite surse afirmă că acționează ca un laxativ.

se poopeste adesea bun pentru pierderea in greutate

Băuturi fierbinți Aceasta poate include cafea fierbinte sau ceai inclusiv ceai verde sau chiar apă fierbinte. Lichide fierbinți sunt cunoscute pentru a stimula intestinele și pentru a ușura constipația.

Rata mișcării intestinului: care este frecvența optimă a scaunului?

De asemenea, ele lărgesc vasele de sânge - acest lucru ajută la digestie și face ușurință. În funcție de studii, apa caldă poate avea efecte favorabile asupra mișcărilor intestinale 3. Caisele Caisele, în special caisele japoneze, au descoperit că cresc frecvența defecării și contracția colonului 4. Banane Bananele sunt bogate în fibre, și acesta este motivul pentru care scapă de constipație și vă ajută să vă bateți.

Ceea ce poate ajuta la diferențierea cauzelor probabile ale scaunelor întunecate?

Bananele verzi conțin, de asemenea, amidon rezistent, care funcționează ca fibrele solubile și facilitează intestinele 5. Afine Shutterstock La fel ca toate fructele, afinele sunt, de asemenea, bogate în fibre dietetice care pot ușura simptomele constipației și vă pot face să vă faceți griji. Asigurați-vă că evitați afinele conservate - deoarece acestea sunt în plus îndulcite și conțin nutrienți mai mici.

Varza de Bruxelles Aceste varza mini sunt, de asemenea, surse bune de fibre, ceea ce face ca scaunul vostru sa fie voluminos si te ajuta sa-ti tratezi constipatia in acest proces. Dar dacă nu sunteți obișnuiți să consumați mult fibre înainte, începeți puțin.

Ce culoare a materiilor fecale este normală?

În caz contrar, fibrele din germenii nu se descompun în intestinul subțire - conducând în cele din urmă la gaze. Semințe Chia Semințele Chia nu sunt numai fibre bogate, ci și grăsimi sănătoase și ajută la absorbția apei. De aceea, pot ajuta la tratarea constipatiei si la declansarea urgentelor.

Puteți lua 2 - 3 linguri de semințe de chia în fiecare zi. În mod ideal, înmuiați-i să elibereze substanțele nutritive. Epsom Salt Deși sarea Epsom arată la fel ca sarea de masă, compoziția sa este diferită - conține magneziu și sulfat. Luând sare Epsom crește conținutul de apă din intestine. Acest lucru vă înmoaie scaunul și vă face să vă bateți. Pur și simplu dizolvați 2 până la 4 lingurițe de sare Epsom în 8 uncii de apă și beți imediat.

Simptomele steatoreei

Reduceți dozajul pentru copii. Struguri Strugurii au proprietăți laxative ușoare, ceea ce poate ajuta la ușurarea constipatiei 6. Și apoi, există fibre - doar 10 struguri vă oferă aproximativ 2. Acest lucru vă poate ajuta cu problemele dvs. Grapefruit Chiar și fără miezul său, fructul pare să aibă proprietăți laxative care pot ajuta la scăderea constipației și vă pot face să vă bateți. Grapefruitul conține aproximativ 2,3 grame de fibre pe o porție de de grame. Țineți însă minte că sucul de grapefruit poate interfera cu anumite medicamente.

se poopeste adesea bun pentru pierderea in greutate

De aceea, dacă luați orice alt medicament, consultați mai întâi medicul. Kombucha Shutterstock Kombucha este o varietate de băuturi de ceai negru sau verde îndulcit - și este de obicei luată ca o băutură funcțională. Ceaiul kombucha fermentat conține probiotice, care sunt cunoscute pentru a ajuta la scăderea constipației 7. Kiwi Un kiwi mediu are aproximativ 2 grame de fibre, care este o combinație a formelor solubile și insolubile. Această fibră în fructe poate ajuta la ameliorarea constipației.

Lemon Apă Apa este un lubrifiant natural care înmoaie scaunul.

Tipuri de boli

Și lămâie, fiind acidă, lucrează la sistemul digestiv și ca lucrurile să se miște. Cei doi pot face un remediu puternic pentru constipație. Puteți bea apă caldă de lamaie înainte de culcare. Acest lucru va ajuta la slăbirea materiei fecale în timpul somnului.

Mango La fel ca orice fruct, mango-urile sunt bogate în fibre și ajută la atenuarea constipației. Dar ceea ce ar putea fi mai eficient sunt produsele fitochimice din pulpa de mango, care pot spori sănătatea digestivă și vă pot ajuta.

Portocale O portocalie mare suculentă vă oferă 4 grame de fibră pentru doar 86 de calorii. În plus, portocalele și fructele citrice, în general conțin un flavonol numit naringenin, care, conform cercetătorilor chinezi, poate funcționa ca un laxativ și vă poate ajuta.

Completați echilibrul apă-sare Tratament alternativ Fiecare familie are propriile rețete dovedite pentru tratarea diareei. Medicina tradițională oferă rezultate excelente și adesea, este posibil să opriți simptomul fără a recurge la ajutorul medicilor. Unul dintre aceste remedii dovedite este un decoct de scoarță de stejar.

Făină de ovăz Shutterstock Făină de ovaz este una dintre acele mâncăruri de mic dejun care vă fac să vă bateți. O ceașcă de fulgi de ovăz obișnuit conține 4 grame de fibre, din care jumătate este fibră insolubilă. Acest lucru poate preveni constipatia si va poate ajuta. Uleiul de masline Grăsimile din uleiul de măsline pot înlătura interiorul intestinului - ceea ce face ca scaunele să fie mai ușor de trecut. Grăsimile din ulei ajută și scaunele să dețină mai multă apă.

Prunele Prunele sunt adesea considerate remedii ale naturii pentru constipație din două motive. Una, ele sunt bogate în fibre insolubile.

Și două, conțin, de asemenea, un laxativ natural numit sorbitol. Quinoa Este din nou fibră. Quinoa conține fibre de două ori mai mult decât majoritatea altor boabe. De aceea, vă poate face să vă bateți și să vă ușurați problemele de constipație.

Stafide Fiind fructe uscate, stafidele conțin cantități concentrate de fibre - și acest lucru poate trata constipația și declanșează boala. Spanacul O ceașcă de spanac conține 4 grame de fibre și acesta este un motiv suficient pentru ca oricine să o ia pentru a ușura constipația. Mai important, spanacul conține, de asemenea, magneziu - un mineral care ajută contractul de colon și atrage apa pentru a spăla lucrurile. Iaurt Deși iaurtul conține probiotice și poate ajuta la atenuarea constipației, unele surse spun că pot, în schimb, cauza condiția.

Prin urmare, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a utiliza iaurtul în acest scop. Varza Varza este super-bogata in fibre dietetice, cu o cana de 1 cupa care ofera aproape 3 grame de fibre. Fibra din acest veggie poate reduce simptomele constipatiei si va asigura ca scaunul dumneavoastra trece usor.

Puteți să vă înghețați grăsimea și să o purtați

Apă de nucă de cocos Apa de nucă de cocos poate face minuni pe intestin, deoarece este unul dintre cele mai bune laxative naturale. Acesta oferă un stimulent natural de hidratare, și dat fiind că are un conținut ridicat de electroliți, poate ușura simptomele constipatiei. Porumb Shutterstock Porumbul este o sursă superbă de fibre insolubile, tipul de fibră pe care corpul nu o poate digera.

Această fibră acționează ca o perie de frecat și vă scade colonul curat. Acest se poopeste adesea bun pentru pierderea in greutate vă poate face să vă supărați. Concluzie Ne-ar fi confruntat cu destule rahaturi în viața noastră. Deci, hai să vorbim confortabil și despre asta.

Pentru că, așa cum am spus, este important. Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Are magneziul să vă provoace?

se poopeste adesea bun pentru pierderea in greutate

Da, magneziul vă ajută să vă bateți. După cum sa discutat deja, mineralul ajută contractul de colon și ajută procesul de excreție. Cât fibre am nevoie să mănânc regulat? RDA de fibre este de 35 de grame pentru bărbați și de 25 de grame pentru femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 50 de ani.

Dincolo de aceasta, este de 21 de grame pe zi pentru femei și la fel pentru bărbați.

Care este știința din spatele poopului?

Întâlnirea cu ADR-ul fibrei poate ajuta la asigurarea unei sănătăți mai bune a colonului. Ce alimente să consumați pentru scaune solide? Bananele, merele, orezul și pâinea prăjită sunt unele dintre mâncărurile de mestecat. Orice alimente naturale laxative?

Majoritatea alimentelor pe se poopeste adesea bun pentru pierderea in greutate le-ați văzut mai sus sunt laxative bune. Alte alimente naturale laxative includ semințe de chia, semințe de in și aloe vera. Proteina te face să te simți bine?

se poopeste adesea bun pentru pierderea in greutate

Proteina este cheia, dar nu o lua în exces. Pooping te face să piardă în greutate? Deși legătura este slabă, consumul de alimente bogate în fibre poate promova regularitatea - și acest lucru vă poate ajuta să pierdeți și greutatea.

Referințe ""Mecanismul de acțiune al dietei …"". Articole recomandate: 13 cele mai bune remedii pentru a remedia constipația cauze, simptome și efecte secundare 18 remedii eficiente la domiciliu pentru a diminua constipația în timpul sarcinii Ce este o dietă sănătoasă pentru a lupta împotriva conștipării?

Este necesar? Prin crearea amestecurilor de copii, oamenii de știință încearcă să aducă compoziția lor mai aproape de laptele matern, care este considerat standardul de aur pentru hrănirea copilului din primul an de viață. Prin urmare, toate componentele principale ale amestecurilor - proteine, grăsimi, carbohidrați, vitamine și minerale - se adaptează nevoilor copilului.

Ne vom concentra pe componenta de grăsime.