Cum slabesti in perioada alaptarii? 5 tips-uri utile pentru orice mamica

Dieta slabire alaptare

Home Relatii Familie Slăbeşte sănătos după naştere - Dieta ideală în timpul alăptării Slăbeşte sănătos după naştere - Dieta ideală în timpul alăptării De Feminis în Familie 22 oct Eşti pregătită să devii mamă şi nu vrei să-ţi pierzi silueta Dieta slabire alaptare puţin îngrijorată şi nu ştii ce ai de făcut, mai ales că vezi în jurul tău femei cu copii mici care s-au îngrăşat vizibil şi nu au mai revenit la silueta de dinainte E firesc să vrei să treci prin sarcină fără consecinţe ireparabile asupra greutăţii tale normale şi, din fericire, este posibil, dar nu cât ai bate din palme.

În plus, nu vrei să-ţi pui în pericol bebeluşul De aceea, astăzi îţi voi arăta cum să slăbeşti după naştere, fără dietă strictă şi fără ca bebeluşul tău drag să aibă de suferit.

De ce este important să revii la greutatea anterioară După momentul miraculos şi epuizant al naşterii, orice mămică îşi doreşte să revină cât mai repede la greutatea avută înainte de perioada gravidităţii, fără să afecteze însă dezvoltarea bebeluşului.

Acestă dorinţă arzătoare are şi o bază ştiinţifică: studiile specialiştilor arată că, dacă nu revii la greutatea anterioară sarcinii în decursul unui an de la naştere, greutatea în greutatea pierderii britney tinde să devină permanentă şi reprezintă un factor de risc pentru obezitate.

Mai multe articole din rubrica Specialişti Feminis.

Cura de slăbire în timpul alăptării

Scopul principal al dietei postnatale este recăpatarea echilibrului fiziologic anterior sarcinii, dar într-o manieră cât mai naturală şi în ritmul de refacere propriu fiecăreia. Scăderea în greutate în perioada postnatală trebuie să se facă treptat, fără măsuri drastice de înfometare şi fără exerciţii intense, care pun în pericol sănătatea mamei şi a bebeluşului.

Să nu fie drastică sub de calorii. O femeie sănatoasă şi cu greutate normală ia de obicei în timpul sarcinii între 12 şi 14 kg, dintre care cam sunt ale bebelușului cu placentă şi cu lichid amniotic. Cele rămase se topesc în 6 luni doar prin dietă sănătoasă şi echilibrată.

Putem începe să urmăm o cură de slăbire în timpul alăptării?

Dacă ai probleme cu greutatea înainte de a rămâne gravidă, este recomandat să te monitorizezi în timpul sarcinii ca să iei corect în greutate, adică nu mai mult de 14 kg. După naştere, în funcție de cum te simţi, poţi să începi o dietă realistă de slăbit, dieta slabire alaptare nu produce un deficit mai mare de de calorii pe zi, între ceea ce arde organismul alăptat, mișcare, rata metabolică de repaus și ceea ce consumi caloriile din mâncare, băutură.

În balanța greutății, cheltuielile calorice sunt formate din: Alăptat cam de calorii, dacă bebelușul este alăptat exclusiv la sân.

Mișcare mers pe jos cam 2 ore pe zi — aproximativ Recomandat este să slăbești între 0,7 și 1 kg pe săptămână din greutatea totală, din care minim jumătate să fie din grăsime. Slăbitul foarte mult în timp scurt pune în pericol producția de lapte.

Specialiștii ne avertizează însă că nu este indicat să procedăm așa, acest demers putând avea efecte negative atât pentru noi, cât și pentru bebeluș. Iată de ce, în articolul de mai jos, vei găsi o serie de sfaturi, menite să te ajute nu numai să pierzi treptat kilogramele în plus, ci și să rămâi în formă pe tot parcursul alăptării, oferindu-i copilului tău un lapte matern de calitate. Ce poți face, în perioada alăptării, pentru a te asigura că vei scăpa treptat de kilogramele în plus și că nu vei acumula altele noi Putem începe să urmăm o cură de slăbire în timpul dieta slabire alaptare Unele mame observă că pierd în greutate de îndată ce încep să alăpteze, în timp ce altele se plâng de faptul că nu prea pot scăpa de kilogramele în plus. Aceste lucruri depind mai ales de metabolismde obiceiurile alimentare, de câtă activitate fizică ai.

La un consum mediu recomandat de de calorii pe zi, pierderea în greutate în cazul mamelor care alăptează este de 0, kg pe săptămână, ceea ce protejează calitatea laptelui şi, mai ales, previne eliberarea toxinelor stocate de grăsimile corpului în laptele matern. Să nu înceapă prea devreme. Prea devreme pentru mama epuizată de procesul naşterii şi tot ce presupune îngrijirea unui bebeluş înseamnă cel puțin 2 luni după naștere, pentru ca lactația să aibă timp să se regleze.

Să fie combinată cu mişcare moderată. Pentru succesul procesului de slăbire după naştere, este imperios dieta slabire alaptare mişcarea zilnică, dar nu foarte intensă sau solicitantă.

Cum sa slabesti dupa nastere - 7 sfaturi utile si dieta de 3 zile

Ideal este un efort mic spre mediu mers pe jos, alergare ușoară. Dacă efortul este intensificat spre exemplu, o sesine de spinning sau orice altceva presupune febră muscularăorganismul tău produce acid lactic în mușchi, acesta trece în lapte, iar bebelușul refuză laptele. Activitatea fizică moderată are nenumărate beneficii pentru mămici: creşte rezistenţa generală a organismului, rezolvă problemele de somn, îmbunătăţeşte starea de spirit, elimină stresul şi previne sau dieta slabire alaptare depresia postnatală.

dieta rina pareri tpu slim rapid pentru revizuirea pierderii în greutate

Ginecologii şi nutriţionişti recomandă mamelor care au născut natural şi fără complicaţii să înceapă plimbările şi exerciţiile pentru întărirea abdomenului imediat ce se simt în stare să o facă. În cazul cezarienelor, mamele trebuie să aştepte câteva săptămâni înainte să înceapă orice tip de activitate fizică. Poţi începe cu plimbările zilnice de 10 minute cu bebeluşul în cărucior, apoi creşti treptat această perioadă până la ore pe zi pe zi.

Cat slabesti imediat dupa nastere?

Dacă plimbi bebeluşul într-un marsupiu sau portbebe, greutatea lui va arde şi mai multe calorii. În caz de vreme nefavorabilă, cară dieta slabire alaptare când faci treburi casnice sau dansează cu el prin casă. Este o metodă minunată de a-ți întări atât legătura cu bebeluşul, cât şi abdomenul.

  1. Slimmarea sacilor de ceai efecte secundare
  2. Cum slabesti in perioada alaptarii?

Pentru întărirea abdomenului slăbit şi micşorarea uterului poţi începe chiar după naştere cu exerciţii fizice uşoare, practicate zilnic. La început lucrează uşor, deoarece ligamentele sunt încă moi şi destinse, şi opreşte-te întotdeauna când simţiţi dureri sau oboseală. Încearcă să faci asta cât de des pierde în greutate omad. După ce perioada de lăuzie s-a încheiat, se pot adăuga exerciţii moderate de aerobic ce pot fi executate acasă sau la sala de gimnastică, sub îndrumarea unui specialist.

Recuperare parolă

Ideal este să ajungi la cel puţin de minute pe săptămână, în sesiuni de de minute pe zi. Deşi îţi vei recăpăta silueta dinainte de naştere în câteva luni, s-ar putea ca muşchii abdomenului să nu mai aibă acelaşi tonus ca înainte, deci fii realistă în aşteptări.

Să fie echilibrată.

pierdere în greutate cadouri țintă cele mai bune mese zilnice pentru pierderea în greutate

Un regim alimentar restrictiv poate avea rezultate dezastruoase asupra organismului şi psihicului mamei, care are nevoie de cel puţin 6 luni de recuperare. Chiar dacă alăptezi, nu te priva de substanţele nutritive necesare organismului, ci concentrează-te asupra calităţii alimentelor care îți oferă din plin energia necesară îngrijirii bebeluşului.

Calciul din lactate, proteinele şi fierul prezente în peşte şi în carnea slabă de pui şi vită, glucidele din cerealele integrale vitaminele din fructe şi legume, sunt cele mai importante componente din laptele matern, dar nu trebuie să lipsească din alimentaţia mamei, chiar dacă nu alăptează.

Nu sunt bune nici pentru mamă, nici pentru copil: prăjelile, mai ales în grăsimi animale, alcoolul, grăsimile hidrogenate margarinaafumăturile, mezelurile, conservanţii, dulciurile concentrate, băuturile acidulate care imită sucurile naturale, excesul de sare sau ardei iuţi, băuturi excitante energizante, ceai negru, ceai verde etc.

Slăbire în timpul alăptării?

Toxinele din alimentele procesate se transmit bebeluşului prin laptele matern. Să te hidratezi şi să dormi bine.

Deşi un somn de opt ore pe noapte pare un ideal dintr-o altă viaţă din cauza bebeluşului care se trezeşte la cele mai incredibile ore, privarea de somn influenţează negativ procesul de slăbire. Corpul obosit eliberează cortizol şi alţi hormoni de stres care favorizează creşterea în greutate şi neglijarea îngrijirii personale.

De asemenea, hidratarea este un aspect important în procesul slăbirii sănătoase.

menopauza pierde in greutate pierde în greutate brațele superioare

Consumul de lichide previne deshidratarea şi consumul excesiv de alimente, crescând senzaţia de saţietate. Consumă litri de apă pe zi chiar dacă nu îți este sete, dar nu mai mult de 4 litri pentru că se inhibă secreția de lapte.

Pe lângă apă din belşug, consumă ceaiuri neîndulcite şi smoothie-uri de fructe şi legume preparate în casă, evitând băuturile procesate şi carbogazoase, chiar dacă nu conţin zahăr. Nu ai voie să mănânci Nu există alimente interzise în alăptare! Trebuie doar să renunți la ce îi face rău bebelușului. Dacă alimentele consumate de tine i-au dat o stare de nervozitate bebelușului colicile scoţi din alimentație și le reintroduci treptat, în cantităţi mici, la aproximativ 7 zile.

Alimentele care balonează — varză, broccoli, fasole boabe — nu sunt recomandate în primele două luni.

pierderea în greutate și oxidarea substratului pierde în greutate paxil

De asemenea, sunt de evitat ceapa verde, usturoiul, condimentele picante, pentru că modifică gustul laptelui și bebelușul s-ar putea să îl refuze. Dar dacă ai consumat toate aceste alimente în dieta slabire alaptare sarcinii și nu ai avut probleme, poți să le mănânci liniștită în continuare.

Poţi să mănânci orice. Este cealaltă extremă, la fel de periculoasă pentru mămică şi bebeluş. În realitate sunt periculoase conservele, din cauza riscului de botulism, lactatele din piață din cauza pericolului de infectare cu Listeria şi orice aliment despre care ştii că îţi provoacă alergie.

Bea bere ca să ai lapte.

Slăbeşte sănătos după naştere - Dieta ideală în timpul alăptării

Nu există niciun studiu care să ateste acest lucru. Berea conține alcool, care trece direct în lapte în aceeași concentrație în care se găsește în sângeiar bebelușul nu are enzimele hepatice dezvoltate ca să metabolizeze alcoolul.

WhatsApp Sarcina iti daruieste pe langa bucurii, senzatii unice, implinire si alte beneficii si kilograme in plus. Unele femei reusesc sa se mentina in limitele recomandate in timpul celor 9 luniin timp ce altele acumuleaza kilograme cu zecile.

Berea fără alcool nu ajută cu nimic, are doar calorii goale. Poți să bei însă ceaiuri pentru lactație. N-ai voie să mănânci legume crude, pentru că se balonează copilul.

Distribuiti pe Facebook Cand aud de dieta de slabit in timpul alaptarii, multe mame se uita urat. In primul rand, nu este chiar asa. A tine dieta nu e egal cu a te infometa. Iar in al doilea rand, ceea ce unii inclusiv eu! Sunt periculoase dietele extrem de restrictive si foarte sarace in calorii, insa a manca sanatos e cu totul altceva.

Complet fals. Poţi să mănânci orice nu îi face rău bebelușului, iar majoritatea legumelor roșii, ardei, castraveți, rădăcinoase nu îi fac rău copilului, ci foarte bine mămicii. Nu mânca pește, conține mercur. Doar peştele oceanic conţine mercur. La noi în magazine şi pescării, majoritatea peștilor sunt de crescătorie sau din Dunăre. Dacă dieta slabire alaptare însă pește oceanic, îl poți mânca de ori pe săptămână. Dieta ideală în timpul alăptării Pe durata alăptării, dieta trebuie să fie echilibrată pe toate grupele alimentare recomandate în alimentația sănătoasă.

Este important să consumi proteine la fiecare masă. În plus, încearcă să introduci în dietă alimente care conțin, pe lângă proteine, mai mult fier: carne roșie, ficat, gălbenuș de ou, precum şi alimente care conţin calciu: lactate, legume verzi. Dieta ideală în această perioadă conţine toate principiile alimentare: carbohidrați buni, fibre, vitamine şi minerale din cereale integrale, pâine integrală, orez nedecorticat, paste integrale, leguminoase, legume şi fructe; proteine din carne slabă şi lactate de bună calitate, pește proaspăt nu din conservăsoia; grăsimi bune din peşte gras, avocado, nuci şi seminţe.

Nu face foamea în timp ce alăptezi! Mănâncă 3 mese principale și 2 gustări, pentru că în perioada în care alăptezi, senzația de foame se instalează mai rapid.